Par mani

Mans fotoattēls
Ozolnieki, Latvia
Mīlu sauli, un man nekad nav garlaicīgi...

trešdiena, 2011. gada 27. aprīlis

vieglā šūšana...

Sen neesmu viesojusie pati savā garlaicīgo dienu dienasgrāmatā, jo man taču nekad nav garlaicīgi un darba tik daudz... Pavasaris, puķes dārzā un saules prieki liedz sēdēt pie datora. :) Nesen nopirku burvīgu žurnālu - "Burda easy". Burdu mīlu jau sen, bet šis žurnāls pārspēja visas manas cerības - vienkāršas piegrieznes, skaidras ( vairs nav jāmeklē līniju murskulī īstā līnija un viss jāpārzīmē), vienkārši fasoni ( taisni tādam iesācējam kā man). Super! Šobrīd šuju vasaras šortus un domāju, ka visus modeļus no šī žurnāla izmēgināšu. Modeļu nav daudz - ir dažādas variācijas - blūze bez volāna, ar volānu, īsa un gara..... bikses īsas un garas.... Forši!

2 komentāri:

Madara teica...

kurā vietā pirki šo žurnālu? arī meklēju viegla sun labi saprotamas piegrieztnes :)

Sandra Spu teica...

Vairs neatceros - Rimi vai Maximā. Pirmo reizi tādu tur ieraudzīju.