Par mani

Mans fotoattēls
Ozolnieki, Latvia
Mīlu sauli, un man nekad nav garlaicīgi...

otrdiena, 2012. gada 17. janvāris

Acainās cepures

Jaunajā gadā jautrs noskaņojums!  Pirms svētkiem biju uztapinājusis sev acaino cepuri, šalli un cimdus. Visiem tā patika mans jautrais darbiņš, ka nolēmu piešaut roku.... un, re, kas man sanāca:




5 komentāri:

Unknown teica...

un ļoti skaisti sanāca

Sandra Spu teica...

Paldies! Man jau ar' patīk, gribas smaidīt uz tām acīm skatoties...

Inga teica...

Feini pūčuki! Mana favorīte ir pirmā pūcīte, laikam tie dabas toņi piesaista:)))

Sandra Spu teica...

Man arī vislabāk patīk pirmā pūce. Tā dzija bija ļoti mīlīga un feina, tad jau arī tamborēt ir viens prieks.

Madara teica...

Man ari patik, pievienojos parejiem komentariem un pirma puce ari ir favorite man!