Par mani

Mans fotoattēls
Ozolnieki, Latvia
Mīlu sauli, un man nekad nav garlaicīgi...

piektdiena, 2011. gada 2. decembris

Adītas, veļas mašīnā filcētas čības

Tapušas jaunas čības meitiņai. Viņa man pasūtīja vienkāršas un zilas, bez ornamentiem ( es jau būtu noteikti aizrāvusies ar puķīšu adīšanu)...  Visu laiku meklēju labāko un ātrāko "recepti" čību adīšanai. Šķiet, ka esmu to atradusi.
Darīju tā: ( meitas kājas izmērs 38,5)
uz lielām, resnām ( numuru nezinu) apļa adāmadatām uzmetu 32 valdziņus, adīju labiskajā 33 rindas. Tad sadalīju pa 8 valdziņiem uz katras no četrām zeķu adatām un 12 rindas izadīju "zeķiski" - parasti un labiski. Noraukumu arī veicu pēc standarta zeķu parauga, saadot valdziņus utt. Pavisam piemirsu - papēdi taisīju tā: no kreisās puses sašuvu kopā adījuma  malas.... 

Mazliet uztraucos - cik daudz čības safilcēsies veļas mašīnā, bet šī dzija laikam nesavelkas tik ļoti un iznāca meitai tieši pa kājai! Uz manas 39 -ās kājas arī der... Vēl ar meitu konsultēšos par kādu sapogājamu lencīti pāri no vienas malas uz otru, bet nevar jau zināt, vai čību īpašniece to gribēs.... 


Draudzenes man jautā, kādu dziju meklēt veikalos? Zinu, ka ir dažādas filca dzijas. Es nopirku
 ( uz dzijas kamola birkas rakstīts) Linie 231, filz - wolle ( tas laikam tas svarīgākais uzraksts) . 100% Schurwolle, virgin wool. 50 grami man pietiek vienai čībai. 

Nav komentāru: