Par mani

Mans fotoattēls
Ozolnieki, Latvia
Mīlu sauli, un man nekad nav garlaicīgi...

ceturtdiena, 2011. gada 29. decembris

Dāvanu prieks

Man bija tā laime uz Ziemassvētkiem apdāvināt Ingas ģimenīti. Man, tāpat kā Ingai, ir 3 bērni: divi dēli un meitiņa - peciņa. Apskatot Ingas bildi blogā, iedomājos, ka viņai piestāvētu sarkana krāsa un tapa šallīte.



Ļoti gribēju uztamborēt arī lellīti meitiņai. Sacīts darīts!






Bet, lai svētki būtu visiem vienādi priecīgi, vajadzēja arī iepriecināt puišus. Te,nu, gan man nācās mazliet ilgāk padomāt, jo puiši jau vairs nav nekādi mazuļi un viņus var neuzrunāt bērnišķīgas lietas. Izglāba  ideja par mīļo, labo Smailiju. Tapa atslēgu piekariņi ar filcētu  dzelteno, smaidīgi sejiņu. Piekariņus nepaspēju( aizmirsu) nofotografēt.... 


Vēl daži našķi no zemnieku saimniecības "Grava", kurā saimnieko mani vecāki un ir liels, skaists ābeļdārzs. Mana meitiņa ( Anete 14.gadi) ieminējās, ka nedrīkst dāvanu sūtīt bez piparkūkām un pati uzcepa tās Ingas ģimenītei. 


Tad,nu, arī dāvana bija gatava!
Lai jauks mums visiem Jaunais gads un smaids kā Smailijs mirdz mūsu sejās katrā nākamā gada dienā!



3 komentāri:

Inga teica...

Mīļš, mīļš paldies Tev par brīnumaino Ziemassvētku dāvanu! Priecājos vēl aiz vien! Smaids tāds līdz ausīm!:))))) Un īpašs paldies Tavai meitiņai! Piparkūkas bija tik kārdinošas, ka pazuda ļoti ātri:))))

Sandra Spu teica...

Paldies, Inga! Man tiešām bija liels prieks gatavot šīs dāvanas!

Teletrade-dj teica...

ļoti skaisti mākslasdarbi.