Par mani

Mans fotoattēls
Ozolnieki, Latvia
Mīlu sauli, un man nekad nav garlaicīgi...

sestdiena, 2012. gada 8. septembris

Želantīna plate un māksla

Sagribējās izmēģināt  jaunas idejas. Jau ilgāku laiku domāju, kā skaisti un pēc sava prāta apgleznot audumus. Sērfojot mīļotajā youtubē... atradu želantīna plati...  Pasākums izrādījās bezgala vienkāršs: es ņēmu 3 krūzes karsta ūdens, 12 tējkarotes želantīna un 3 krūzes auksta ūdens. To visu salēju uz pannas (  nesot uz ledusskapi dzesēties, mazliet izlēju pa grīdu... :( ) Kad masa bija gatava, pārliku to uz kartona kastes vāka un sākās māksla... 

Pievienoju vēl ideju par salvetēm uz auduma, tā tapa puķes... 
Tagad, pēc daudzkārtējas krāsošanas, mana želantīna plate izskatās šāda: vairs nespēja uzsūkt melno krāsu...


Vēl roka jāpiešauj, jo nospiedomi sanāca neizteiksmīgi ( mēģināju nospiest lavandas ziedus)... bet ideja man patīk... 

Un būs jāpameklē vēl kādas labas idejas auduma apdarināšanai...:) 

1 komentārs:

Irēna teica...

tas ir kaut kas nedzirdēts un interesants!