Par mani

Mans fotoattēls
Ozolnieki, Latvia
Mīlu sauli, un man nekad nav garlaicīgi...

ceturtdiena, 2012. gada 6. septembris

Krievu izcilais kino jeb ...Цигель-цигель ай-лю-лю!

Nu, kur gan Leonīds Gaidaijs ņēma tik daudz humora un patiesības iz dzīves. Vakar mans vīrs ar dēlu skaļā balsī smējās pie filmas "Иван Васильевич меняет профессию", bet mana visiemīļotākā filma ir "Бриллиантовая рука". Vakar spriedām, kā vispār Padomju laikos izlaida cauri  tāāādus tekstus par tiem laikiem? Filma tika uzņemta 60. gados - varbūt tad politiskā cenzūra bija vieglāka? Būs jāpameklē atbildes uz šiem jautājumiem... 

Un tie citāti: 

  • Не знаю, как там в Лондоне, я не была. Может, там собака — друг человека! А у нас управдом — друг человека!
  • Шампанское по утрам пьют только или аристократы, или дегенераты.
  • Время — деньги! Как говорится, когда видишь деньги — не теряй времени. Куй железо, не отходя от кассы!



  • Šo mēs ar vīru bieži vien, pārfrazējot un latviskojot, ikdienā lietojam:  Теперь вот такое предложение: а что, если…

— Не стоит.
— Ясно… Тогда, может быть, нужно…
— Не нужно.
— Понятно. Разрешите хотя бы…
— А вот это попробуйте. Вам поручена эта операция, так что действуйте!

Un viens no maniem visiemīļotākajiem teicieniem: 
  • Цигель-цигель ай-лю-лю!
Kad biju Turcijā, tad teicu: 
  • Руссо туристо — облико морале, ферштейн?! - mūs jau vēl ar vien pasaulē uztver kā  "Руссо туристо". 

Un vēl beidzot:
  •  Ты что, глухонемой?
— Да!!


Izcili! Pat tagad, šo visu rakstot, smaidu ...


3 komentāri:

Sandra Spu teica...

Nu, ja - tikko nomocīju savu vecāko dēlu ar citātiem un intonāciju... tu nezini!!! Mēģinaju pieminēt ar latviešus no sērijas: man kā vēsturniecei viss skaidrs.... un māte tevi dzemdējusi ar tiem smalkajiem instrumentiem... bet tad padomāju un teicu: "laikam jau citātus angliski no angļu filmām es nezinātu." Un nezināju ar: I'll be back...
( Terminators un Švarcnegers)

Sandra Spu teica...

Aizrāvos...:
Frodo: You're late.
Gandalf: A wizard is never late, Frodo Baggins. Nor is he early. He arrives precisely when he means to.

Sandra Spu teica...

Aggie, tavs koments man atnāca uz e-pastu, bet nav redzams šeit.... savādi....