Par mani

Mans fotoattēls
Ozolnieki, Latvia
Mīlu sauli, un man nekad nav garlaicīgi...

ceturtdiena, 2012. gada 18. oktobris

Kad smadzenes uzvārījušās...

Gribēju šo rudeni pavadīt mierīgi, aizejot no ierastā darba, atpūšoties un sakopojot domas, bet dzīve piespēlēja jaunu projektu un šobrīd smadzenes vārās! Vakar, pie datora sēžot, secināju -  nav spēka vairs nospiest nevienu pogu...  Projekts būs superīgs, darba nenormāli daudz un man jau patīk jauni izaicinājumi. Tomēr šodien jutu, ka spēki izsīkuši un, braucot no Rīgas ar vilcienu, sapratu, ka vīrs nevarēs atskriet man pretī un uz mājām jāčāpo vien kājām (  gabaliņš tur ceļā -  liels un garš). 

Diena skaista, laiciņš jauks un somā fotoaparāts. Nolēmu iemūžināt visu, ko pa ceļam pamanīšu... Ceļa zīmes man vēstīja manu tagadējo stāvokli: " apstāties aizliegts", "maksas stāvlaukums" - sasmējos ļoti tā par to visu domājot...  
Izdevās izcila pastaiga, ja vēl kājās nebūtu biezie ziemas zābaki ( no agra rīta bija auksti), tad būtu pavisam jauki...








Tāds, lūk, bija mans bilžu gājies!  
Skaisti, vai ne?
Lai arī Jums izdodas saskatīt rudeni...!!! 

2 komentāri:

Aija Elliņa teica...

Jauka pastaiga! Man jau liekas, ka lai cik izsīcis būtu cilvēks, tāda gara pastaiga vienmēr dod spēkus :)))))
un patiešām interesanti, ko Tu tur tādu jaunu perini :D

Unknown teica...

Paldies par visu, Dr Makha! Pēc tam, kad es sazinājos ar jums, lai palīdzētu man pārtraukt šķiršanos no vīra, mans vīrs pārtrauca aizpildīt šķiršanās dokumentus, un tagad viss ir daudz labāk. Kā jūs teicāt, viss šķiršanās process ir atcelts, sliktā sieviete, kas radīja problēmas manā laulībā, ir pametusi manu vīru, un tagad mēs esam ļoti laimīgi kopā. Es dalos šajā dzīves pieredzē ar visiem, kas saskaras ar līdzīgiem izaicinājumiem attiecībās, laulībā vai jebkurā citā jautājumā. , jūs varat sazināties ar Dr Makha, izmantojot WhatsApp +1(815)564-3618
Viņa pārvalda šādas burvestības:
* mīlestības burvestības
* kāzu burvestības
* naudas maģija
* skaista burvestība
* laimes burvestība
* Seksa pievilcības burvestības
* AIDS izārstēšanas maģija
* Kazino ala
* Noņemtas nolādētās alas
* Aizsardzības burvestība
* loterijas maģija
* Laimes burvestības
* Auglības burvestība
* Telekinēzes gredzens 💍
E-pasts: makharituals@gmail.com
Whatsapp +1(815)564-3618