Par mani

Mans fotoattēls
Ozolnieki, Latvia
Mīlu sauli, un man nekad nav garlaicīgi...

otrdiena, 2012. gada 12. jūnijs

Futbola dienas Eiropā 2012, mani favorīti

Jā, esmu "liela" futbola fane. Bērnībā kopā ar tēti vienmēr skatījās visas sporta pārraides, bet lielais futbols mani aizrāva jaunībā, kad konstatēju, ka pirms spēles rāda visus futbolistus tuvplānā, varēju viņus aplūkot, ievērtēt un fanot par to komandu, kurā visvairāk skaistu vīriešu... :) Mani favorīti vienmēr bija itāļi un spāņi...

Pa šiem gadiem daudz kas manā dzīvē mainījies, jo attiecībā uz futbolu nu vairs nepietiek ar skaistiem vīriešiem vien - vajag, lai spēli komentē Anatolijs Kreipāns, tad mierīgi, tamborējot vai adot, varu kausīties viņa interesantajā stāstījumā un pašai spēlei pieslēgties vien karstākajos mirkļos.
Tieši pateicoties Anatolija stāstītajam, nepalaidu garām mana mīļā Lionela Mesi parādīšanos futbola virsotnēs un daudzus citus futbolistus esmu sākusi dziļi cienīt, novērtēt un izprast... Nē, nē... nepārprotiet -    protams, ir daudzas spēlēs, kurās nav laika tamborēt....  ir jāfano!!!
 Vakar viena spēle man tika "nozagta" ( citus komentētājus nespēju uztvert adekvāti) un pie tam, no maniem mīluļiem tajā mačā spēlēja vien tikai Franks Riberī, tāpēc kaifoju  spēlē Zviedrija - Ukraina. Ģimenē vienmēr pirms mača precizējam - kurš par ko fano. Šoreiz pārsvars bija Ukrainas labā... bet klusībā cerēju arī to, ka smukulītis Zlatans Ibrahimovičs iesitīs kādu golu... Kreipāns interesanti pastāstīja par spēlētāju no Ukrainas Andrijs Ševčenko, un tūlīt viņš arī kļuva par manu favorītu.... Pēc spēles, kādā no intervijām viņš bija teicis: " "Jūtos it kā būtu 20, nevis 35 gadus vecs. Ja varētu izvēlēties sapņus, es vēlētos vēl un vēl izdzīvot šādu dienu." Spēle beidzās tieši tā, kā es biju to ieplānojusi...!!!

Tagad gaidu nākamo Kreipāna komentēto spēli, lai papildinātu savas zināšanas futbolā!

Kāpēc vispār to visu te rakstu?
1. Esmu sapratusi, ka mans blogs ir mana dienasgrāmata, ko domāju, to rakstu.... ( beidzot man pieleca).
2. Mēģināšu piefiksēt futbola čempionāta laikā manu favorītu futbolistu vārdus, uzvārdus, jo citādāk vienmēr sanāk, ka vīram pirms spēlēm prasu:" Vai tas mans smukais, nu, tas ar tiem sārtajiem vaidziņiem no Anglijas arī spēlēs?" un vīram jāsaprot un jāatpazīst visi mani smukulīši. ( vakar tas ar sārtajiem vaidziņiem nespēlēja, jo bija noraidīts uz 2 spēlēm, tāpēc vien varēju to pirmo, "nozagto" maču neskatīties)

Kādās attiecībās jūs esat ar lielo futbolu? es, lūk, tādās - vissirsnīgākajās!



4 komentāri:

Unknown teica...

tieši tā, dienasgrāmata, gluži manas domas

Sandra Spu teica...

Paldies... un, tu pat izlasīji līdz galam... :))

dace teica...

Es tieši par daudz ko no tā ko te uzrakstīju arī vakar domāju! :D
Tiesa saprotamu iemeslu dēļ fanoju par zviedriem.
Bet visvairāk nožēloju ka nupat vairs nav neviens aktīvs spēlētājs kā Luís Figo. Tas bija mans skaistuma etalons! ;) ;) (lai gan viņs vienā PČ slikti uzvedās)

Sandra Spu teica...

Jā, arī mani daudzi mīluļi jau vairs nespēlē. Piemēram, nosvērtais Zinedins Zidāns arī tikai vienu reizi slikti uzvedās un pēc tam aizgāja no lielā futbola. Vēl tagad žēl... (Figo ir manu mīluļu sarakstā..., bet neatceros vairs viņa nogāstos "Podus"). )