Par mani

Mans fotoattēls
Ozolnieki, Latvia
Mīlu sauli, un man nekad nav garlaicīgi...

otrdiena, 2012. gada 28. augusts

Grāmata kā draudzene...

Sen nebiju cilājusi savu grāmatdraudzeni.... Tā to iesaucu -  jo brīžos, kad jūtos apmulsusi, neziņā vai kādā citādā dīvainā noskaņā....,  ņemu šo grāmatu un šķiru uz labu laimi kādu lapaspusi - vienmēr trāpu īstajā vietā un vienmēr izlasītais mani uzmundrina, iedevesmo....  


Šodien re, ko atradu: 

"... iespējams, ka prasme savērpt salmus zeltā ir nozīmīgākais talants, kāds var būt sievietei. Tas var ļaut dzīvot vienkāršas pārpilnības dzīvi, nevis nīkt trūkumā. Par laimi, šis talants piemīt mums visām. Tomēr, tāpat kā tas ir ar jebkuru citu talantu, arī šīs alķīmijas dotības ir jāuziet, jātur godā, jāatzīst, jāciena un jāattīsta."  ( 364.lpp.)


Lai mums visām izdodas! 

5 komentāri:

Unknown teica...

vērtīgs atradums

Sandra Spu teica...

Jā, kaut arī lasu senzināmas patiesības, bet vienmēr tās ir īstajā laikā un īstajā vietā... tas iedvesmo!

Madara teica...

man ar laikam līdzīgu grāmatu vajadzētu atrast, kas dod spēku un iedvesmu :)

Sandra Spu teica...

Re, Madara, vakar uz labu laimi atšķīru un atkal derēja man kā cimds ar roku:
" Ir jāsamierinās arī ar to, ka mēdz iestāties "neradoši" brīži. Jo godīgāk tas tiek pieņemts, jo ātrāk tādi brīži paiet. Ir jābūt drosmei, lai apstātos un justos tukšs un drosmi zaudējis."

Šobrīd esmu šajā procesā - tukšuma un atpūtas ... un pēc laika nāks idejas, radošums un jauni biznesa plāni... es to zinu, ka tā būs.... Vēlu veiksmi arī tev!

Sandra teica...

man arī šī grāmata ir rokas stiepiena attālumā.. laba...