Par mani

Mans fotoattēls
Ozolnieki, Latvia
Mīlu sauli, un man nekad nav garlaicīgi...

pirmdiena, 2012. gada 23. jūlijs

Grāmata lietainām vasaras dienām

Laura Eskivela "Saldi rūgtā šokolāde"! 


Izbaudīju un izgaršoju gandrīz burtiskā nozīmē šo grāmatu... Ne velti, pirms sāku lasīt, pamanīju šos vārdus :  


"Saldi rūgtā šokolāde" ir mīlestības rokasgrāmata - nojausmu, mistikas un jūtu pārpilnība, kas parastu meksikāņu rančo virtuvi pārvērš burvestībām apdvestā svētnīcā." 


 Mātes Elēnas un meitas Titas attiecības, veco laiku likumu normas  un jaunības vēlme baudīt dzīvi... mīlestība, erotika, ikmēneša ēdienu receptes un praktiski padomi kulinārēm... Izcili  vieglā, humora pilnā valodā sarakstītais stāsts, aizrāva mani no visas sirds... 


Iesaku izlasīt! 

2 komentāri:

Linda teica...

Šī grāmata atkal ir parādījusies Latvijas veikalos?

Sandra Spu teica...

Nē, es paņēmu no bibliotēkas...