Par mani

Mans fotoattēls
Ozolnieki, Latvia
Mīlu sauli, un man nekad nav garlaicīgi...

piektdiena, 2011. gada 25. novembris

Situācija darba frontē

Esmu laikam mazliet haotiska un nenoturīga personība. Ziemassvētku dāvanu saraksts garš - garš. Vakar biju jau gandrīz pabeigusi lielu dāvanu mazai princesei Petrai. Atlika vien dekorēšanas sīkumi, bet tā kā pulktenis bija jau tuvu diviem naktī, tad dekorēšanas sīkumus atstāju uz šodienu. Miegs bija kaut kur noslēpies un nolēmu tā vienkārši uztamborēt jaunai lellei kājas. Nolēmu šoreiz darbu veikt stingri pēc internetā atrastā apraksta ( parasti es improvizēju un veicu nelielas izmaiņas). Sacīts, bet ne darīts - paķēra mani iedvesma un uzmeistaroju kaut ko pavisam citādu, aizrāvos un gandrīz pabeidzu visu lelli. Tad atnāca miegs! Šodien iegāju mīļajā dziju veikalā ( lasīt - ir algas diena un lielu pirkumu varu veikt tikai vienreiz un tūlīt, kā nauda iekritusi kartē). Sapirkos dziju kamolīšus un tagad gribas adīt visus uzreiz..... Pa manu istabu ceļo nepabeigtas lelles, kājas, kleitas, iesāktas čības, bet katrai lietai ir vajadzīgs atbilstošais noskaņojums un laiks. Ja vēl ņem vērā, ka man ir 3 bērni, vīra kungs, sunis, kaķis, algots darbos, zupas bļoda, putekļusūcējs un veļas mašīna, kuri katru dienu  gaida no manis savu tiesu uzmanības, tad..... ārprāc! Meita meistaro Advenetes vainagu ( sāku domāt, ka Ziemassvētki nav vairs aiz kalniem), bet es nevaru apstāties savās idejās un pabeigt visu iesākto..... 
Manu šodienas noskaņojumu ilustrēt varētu tā: 


Atrasts šeit: http://noahsapprentice.wordpress.com/author/noahsapprentice/


Atrasts šeit:  http://noahsapprentice.wordpress.com/2011/06/08/creative-chaos-4/


Ko jūs darat, kad radošie darbi stāv nepabeigti un pašām gribas tik jozt uz priekšu jaunās, nepieradinātās idejās? 

5 komentāri:

Pai! teica...

Es ziedoju nakts mieru - saņemos un ar dzīšanu sevi dzenu pie darba. Man nepatīk, kad citiem uz mani ir jāgaida - tad nu saņemos. Bet idejas pierakstu, lai neaizmirstas, bet nosēžas un nogatavojas kā labs vīns:))

Sandra Spu teica...

O, salīdzinājums ar vīnu man patīk.:) Būs vien jāsaņemas un jāsakoncentrē visas Ziemassvētku vajadzības darāmajā sarakstā, kuram stingri jāseko līdzi - punktu pa punktam.

Madara teica...

es esmu pasākusi visu pierakstīt, sarakstīt un saplānot. tad arī pēc to vados, un pēdējā laikā pamanos visu laicīgi sadarīt kas nepieciešams un ieplānot laiku kad varu paniekoties ar blakuslietām. :)

Unknown teica...

kā es tevi saprotu, ja man nebūtu algota darba, ko tik nevarētu sadarīt, un nakts mieru nespēju ziedot, jo tad ir problēmas ar pamošanos, manu ikdienu atsver tas, ka starp bērniem ir sadalīti pienākumi, kas obligāti jāizdara, pirms es ievadu paroli datoram, un ēst gatavošanā man ir palīgs, it kā topošais šefpavārs

Sandra Spu teica...

Ak, laimīgā aggie, tev ir šefpavārs... jā, un piekrītu Madarai - rīt rakstīšu lielo plānu un CENTĪŠOS no tā neatkāpties. Šodien, jau iedvesmojoties no Pai, - pabeidzu dāvanu Petrai. Izdevas! Un pat nakts nepienāca....