Par mani

Mans fotoattēls
Ozolnieki, Latvia
Mīlu sauli, un man nekad nav garlaicīgi...

pirmdiena, 2011. gada 31. oktobris

Mana laimes dienasgrāmata

"Esmu pateicīga, ka man ir sava dzīvesvieta. Esmu iemācījusies to attīrīt tā, lai enerģijai mājā būtu netraucēta plūsma." Inese Prisjolkova

Mana darba vieta! 


Vispirms jau liels paldies Inesei ( www.pavasarastudija.lv), kuru satiku pagājušajā gadā un no viņas iedvesmojos mainīt savu dzīvi. Sāku darīt lietas, kuras mani iepriecina, sāku baudīt dzīvi un nospraust sev jaunums mērķus.
Šobrīd mana ģimenīte ir sapratusi, ka rokdarbus un rotaļļietas arī turpmāk gatavošu un vakar ķērās klāt pie manas jaunās darba vietas sakārtošanas.  Urrrā, man ir galds, kur šujmašīna stāvēs vienmēr, jauna galda lampa, lai pa tumsu nav jāmokās ievērt diegu adatā un kastes, kurās beidzot varu salikt visus dzijas kamolus! Es esmu tik priecīga, ka šorīt, dzerot rīta kafiju, jau ar nepacietību gaidu to mirkli, kad varēšu pēc dienas oficiālās daļas ( obligātajiem darbiem) atkal šūt un adīt. Ir radusies ideja par to, kā saķert aiz "astes" ( lasīt aiz diega) diegu spolītes un sakārtot tās vienā konkrētā vietā. Šobrīd diegu spoles vēl klejo pa visu māju. Kad visas radošās idejas būšu īstenojusi, tad svinēšu savas darba vietas dzimšanas dienu. Vēl jāaplīmē kastes un vēl, un vēl, un vēl šis tas jāizdara.... Prieks ir liels, jo man nekad nav bijusi sava stūrīša sajūtas. Tagad ir!


Mani sapņu skapīši un plauktiņi!!! 
Reclaimed Farm Wood Shelf handcrafted by Ivars Design –
the wood is estimated to be 100+ years old!  Now that’s some history!!
Lai lietas pozitīvi uz priekšu virzītos, gribēju vizualizēt  savus plauktus, kurus noteikti ielikšu  istabā, bet vairs nevaru atrast īstās bildes. Šobrīd atradu vienu variantu.  Tomēr zinu, ka kaut kur blogu dzīlēs redzēju savus īstos sapņu plauktus. Meklēšu tos! 

(Pic from www.blog.designsquish.com)

Atradu gandrīz ideālus manus sapņu plauktus!!! (Pic from www.blog.designsquish.com)

Nav komentāru: