Par mani

Mans fotoattēls
Ozolnieki, Latvia
Mīlu sauli, un man nekad nav garlaicīgi...

sestdiena, 2011. gada 12. novembris

Burkānu pīrāgs

Jau sen man draudzene bija iedevusi burkānu kūkas recepti. Izmēģināju to šodien.
Sastāvdaļas
250 g margarīna
250 g cukura
250 g rīvētu burkānu - man sanāca 3 lieli burkāni
2 olas
200g miltu
1/2 tējkarotes sodas


Krēmam: 200 g krējuma
 100 g cukura


Es darīju tā: 
Cukuru pārlēju ar izkausētu margarīnu, pieliku burkānus un visu samaisīju. Tad pieliku olas un iemaisīju miltus + sodu. 
Mīklu liku tortes formā uz cepampapīra. Cepu 30 minūtes 220 grādos. Tad izņēmu kūku no formas, pārgriezu horizontāli uz pusēm. Uz apakšējās daļas iesmērēju 2/3 krēma, kurš sastāvēja no  krējuma un cukura. Uzliku otru daļu ( jeb kūkas virsiņu) atpakaļ. Uz tās atkal mazliet uzsmērēju atlikušo krēmu un sadurstīju visu kūku ar dakšiņu, lai labāk vis sasūcas iekšā. Kūku griezu tad, kad tā bija atdzisusi un nobriedusi ēšanas pasākumam. 


P.S. Meita teica - pārāk salda, bet ģimenes vīriešiem tā garšoja. 


Nav komentāru: