Par mani

Mans fotoattēls
Ozolnieki, Latvia
Mīlu sauli, un man nekad nav garlaicīgi...

trešdiena, 2012. gada 22. februāris

Mannas bumblas

Ko ēst, ja mājās nav nekā garšīga?  


Nu, jau vienu dienu jūtos pēc cilvēka, jo varēju izgulēties ( negulēšanas iemeslu skatīt šeit).  Spēku uzplūdos nolēmu pagatavot savai ģimenītei kaut ko garšīgu, bet ko lai pagatavo, ja mājās nav nekā garšīga? Pirmkārt, atvēru savu ēdamplauktu un ieraudzīju mannā. Tad parakņājos interneta dzīlēs un atradu recepti, kuras sastāvdaļas gandrīz visas man ir pieejamas. Un tapa Mannas bumblas... Varen garšīgas! ( To secinu pēc tā, ka vairākas reizes man bija saviem bērniem jāsaka: " Atstājiet arī kaut ko tētim!" Pēc ēšanas bērni secināja, ka sen nav tik labi ēduši ( hmmm, nu, laikam kādu nedēļu nebiju viņus lutinājusi ar kaut ko īpašu :) ). 

Tātad: ņēmu un ielēju katlā ūdeni un pienu ( aptuveni puse uz pusi), kad uzvārījās, piebēru mannu un cukuru - nu, vien vārd sakot izvārīju normālu mannā putru. Nu, labi, mazliet biezāku putru nekā parasti. Izkausēju putrā 1/4 daļu sviesta pikas un liku atdzesēties. Kad putra bija atdzisusi, iekūlu tajā 2 olas. Tad sapratu, ka manna ir kļuvusi nedaudz par šķidru un piebēru ( uz aci)  miltus. Veidoju no putras bumbiņas un eļļas peldē cepu zeltaini brūnas. Pēdējās divas gan sanāca nedaudz apmelninātas, jo meklēju fotoaparātu, kamēr bērni jau ķēra un meta mutēs gardās bumblas.... 

2 komentāri:

Madara teica...

nu pilnīg jāiet vārīt to mannā putr iekš to katl :D

Sandra Spu teica...

Jap. Ļoti garšīgas sanāca...