Par mani

Mans fotoattēls
Ozolnieki, Latvia
Mīlu sauli, un man nekad nav garlaicīgi...

pirmdiena, 2012. gada 6. februāris

Lupatdeķītis paklājiņš

Kas var būt labāks kā sestdienas dienu pavadīt radošā draugu lokā, iemācoties ko jaunu! Protams, internets ir pilns ar visvisādām idejām ( kā mans dēls saka: " Visu jau ir izdomājuši Ķīnā, Japānā un Korejā), bet satikties ar jaukiem cilvēkiem un kopīgi kaut ko padarīt vienmēr ir patīkami.  Dieniņa mums tiešām izdevās jauka!  Beidzot es iepazinos ar Aiju un Janu, un atkalredzējos ar Irēnu "Otrās elpas" sarīkotajā lupat - paklājiņu taisīšanas tusiņā.
2 stundas aizskrēja vēja spārnos -  pļāpājot, bārstot labas idejas un tapinot paklājus. Es, pļāpādama, sagriezu gan pareizas lupatiņas, gan šķības un pārāk īsas.... paspēju sasiet tik vienu rindu no paklājam ieplānotajām... tomēr prieks par jauko dienu nemazinājās.
Svētdienā kopā ar meitiņu ap paklāju darbojāmies divatā. Cik labi, ka ir meita, kurai patīk rokdarbi, jo viena es diezi vai pabeigtu šo ietilpīgo meistarstiķi....
Noteikti nākamajam paklājam ( ja vien tādam saņemšos) neizmantošu to sietu no būvniecības veikala, jo dursta un dedzina rokas tā stiklašķiedra. Jau tagad gribas mest plinti krūmos, bet - puse darba padarīta un nemēdzu tā atstāt visu pusratā.... Ir jau idejas par cita veida paklājiņu, bet - tad jau redzēs.... Palasījos pie Aijas komentārus un tiešām, visām rokdarbniecēm izsakot viedokļus, vienmēr dzimst kas foršs un labs.
Enerģiski sarkanais Janas paklājs  


 Romantiski rozā - Irēnas paklājs 

Maigi mājīgais - Aijas paklājs

Man paklājs pēc veselas svētdienas darbošanās...  - raibs kā rudens lapa... 



4 komentāri:

Kristīne teica...

Sadurstītās rokas piemirsīsies, kad paklājiņš rotās grīdu un priecēs acis :), ļoti stilīgs veidojās Tavs paklājiņš !

Sandra Spu teica...

Paldies! Noteikti pēc šī darba gribēsies darināt vēl un vēl, jo process tāds relaksējošs. Vienīgi audums gan pazūd uz nebēdu, jo sagriezti jau 1,5 vidēja lieluma galdauti, bet vajag vēl un vēl....Domāju, kādu krāsu piekombinēt klāt, jo pietrūks man to dzelteno toņu...

Aija Elliņa teica...

Nu šis paklājiņš patiešām ir ''lupatu rijējs'', vēl trakāks kā tamborētais no lupatiņām! :D Bet tas nekas, ja nav kur likt vecās drēbes- lūk risinājums! :)
Vēlreiz prieks, Sandra, ka satikāmies un Tavs paklājiņš top ļoti skaists

Sandra Spu teica...

Paldies, Aija! Es jau esmu pabeigusi savus dzeltenos galdautus, rīt rakāšos krājumos pēc vēl viena deķa...