Par mani

Mans fotoattēls
Ozolnieki, Latvia
Mīlu sauli, un man nekad nav garlaicīgi...

ceturtdiena, 2012. gada 23. februāris

Adītas aitiņu čības

Atkal filcējos veļasmašīnā! 


Pirms Ziemassvētkiem, kad bija uznācis čību un veļasmašīnā filcējamās dzijas bums, ņēmos kā traka, bet visu laiku nevarēju izprast - kāpēc čības tik minimāli safilcējas. Tagad zinu! Noputēja man veļasmašīna un meistars teica: "Jūs jau kādu laiku veļu mazgājāt pilnīgi aukstā ūdenī", jo salūzusi bija ūdens sildīšanas detaļa. Tāpēc arī nefilcējās. Pēdējās čības iemetu jau saremontētā mašīnā un rezultātā - izmērs, kurš bija domāts uz 39. numuru sarāvās līdz 36. vai 37. numuram ( precīzi nezinu, jo manās mājās nav neviena ar tik mazu kāju)! Tomēr čības iznāca jaukas. 

2 komentāri:

Liki teica...

Cik mīļas čībiņas!
Ja pareizi saprotu, tad tā dzija k-kāda speciālā filcēšanas, vai ne? Vai nevar safilcēt arī 100% vilnas dziju, ieliekot mazgāt izstrādājumu augstā temperatūrā?
Un gala rezultāts ir neprognozējams, jo nav zināms, cik ļoti sarausies? Vai tomēr var k-ko aprēķināt?

Sandra Spu teica...

Jā, tā ir speciālā dzija tāda veida filcēšanai. Par 100% vilnu arī esmu domājusi, bet neesmu vēl mēģinājusi. Par izmēriem un safilcēšanos - es atradu interneta dzīlēs vienu tabulu izmēriem, kas domāta tieši šai dzijai, bet - rezultāts tomēr pagaidām man sanāk neprecīzs. Nākamās čības taisīšu pa 2 numuriem lielākas - uz 40, 41. nr, tad varbūt safilcēsies līdz 39.nr.