Par mani

Mans fotoattēls
Ozolnieki, Latvia
Mīlu sauli, un man nekad nav garlaicīgi...

trešdiena, 2012. gada 22. februāris

Cik ģimene apēd nedēļā?


Sērfojot internetā, atradu vienu riktīgi interesantu gabalu -  http://www.signis.lv/ko-gimene-aped-nedela/
Skatoties un lasot, aizdomājos, cik tad mana ģimene apēd nedēļā? Bieži vien abi ar vīra kungu domājam, ka vajadzētu parēķināt un saprast, lai varētu plānot budžetu, bet kāda gan liela plānošana var sanākt, ja ģimenē 3 pusaudži ar savām augošajām vajadzībām, kaķis, suns, kucēni. Zinu vien to, ka algas dienā dodos uz veikalu un nopērku visus našķus, ko sirds kāro. Tomēr ar vien vairāk pārliecinos, ka sirds vai garšas kārpiņas vairs nekāro neko.... viss tāds nekāds tajos veikalos.... protams, izņemot specializētos veikalus, kur acis vien zib... Bet varbūt tomēr man nevajag zināt, cik mana ģimene apēd nedēļā, jo tad mati sasliesies stāvus!!! Paldies dievam, mums ir lauki, kur pavasaros iestādam kartupeļus un zinām, ka rudenī būs ko ēst... 


Vairākus gadus atpakaļ amerikāņu fotogrāfs Peter Manzel devās apkārt pasaule, lai noskaidrotu – cik tad daudz dažādu valsts ģimenes nedēļā tērē uz ēšanu, ko viņi ēd un to visu arī nofotografēja. Grāmata saucās – Hungry Planet: What World Eats

Nav komentāru: