Par mani

Mans fotoattēls
Ozolnieki, Latvia
Mīlu sauli, un man nekad nav garlaicīgi...

trešdiena, 2012. gada 18. aprīlis

Darām kopā "Leļļu māja" 1. daļa

Arī es pieteicos Daigas rīkotajā kopprojektā, jo jau sen sapņoju pagatavot leļļu māju. Kaut arī dienas manas paskrien vēja spārnos un nogurums ir bezgalīgs, tomēr kopdarbošanās mazliet liek savākties un kaut ko arī izdarīt. Šobrīd mans sākuma posms ir vēl tikai krietnā sākumā, jo: 
1. Sagriezu detaļas, bet pēc tam tikai sāku domāt, ka dažas sienas gribu citā krāsā, lai, māju aizverot, būtu skaisti.... Šodien sagriezīšu un ceru, ka sašūšu visu tā, kā gribas.... 
2. Ilgi domāju, ko likt stingrumam pa vidu. Bija mājās kartons, bet nebija dūšas to sagriezt. Vakar vīrs piekrita man palīdzēt un rezultātā iedzīvojās tirpstošā un neko nejūtošā pirkstā no lielās griešanas, bet man ir kartona detaļas. Gribu tās nopolsterēt ar mīkstāku audumu, bet tad īsti vairs nesaprotu, cik ļoti tas biezums ietekmēs sākumā izgriezto figūru lielumu.... Laikam līmēšu uz kartona to mīksto materiālu, jo tā šķiet prātīgi darīts, bet varbūt ir vēl kāda labāka ideja? 

1 komentārs:

Daiga teica...

Prieks, ka lieta kust uz priekšu, žēl, protams, nejūtīgo pirkstu...
Par to, cik resnums noēd audumu, - man polsterējamais slānis ir 0.5 cm, tādēļ audums ir par 0.25 cm uz visām pusēm lielāks salīdzinoši ar polsterējamā izmēriem. Sašūts izskatās viss apmierinoši, pieguļ klāt :)

Ceru, ka var saprast domu/rakstīto.

Lai veicas :)