Par mani

Mans fotoattēls
Ozolnieki, Latvia
Mīlu sauli, un man nekad nav garlaicīgi...

ceturtdiena, 2012. gada 19. aprīlis

Mans sapņu darbs

Šodien, strādājot pie jaunā žurnāla numuru, izlasīju materiālā, ko veidoja mana mīļā kolēģīte Sandra ( cita Sandra) viedus vārdus: "Varbūt šajā burvīgajā dienā pienācis īstais laiks novilkt treknu svītru starp savu un citu cilvēku dzīvi? Palaid vaļā savas domas, kas grib riņķot ap citiem! Ar visu sirdi un dvēseli pievērsies sev un atrodi prieku tajā, kas notiek! Tas tevi iedvesmos, spēcinās un priecēs." ( žurnāls "Avene nr. 10, kurš vēl tikai top).
Vakar, veldzējoties atmiņās par savu ceļojumu uz Turciju, sapratu un pati sev beidzot noformulēju savu sapņu darbu!!!  Palaidu to domu visumā, varbūt tomēr sapņi piepildās!!!
Mans sapņu darbs: es reizi mēnesī dodos uz kādu svešu zemi, lai izzinātu lietas, kuras mani interesē: rokdarbi, sievietes dzīve, sievietes izjūtas un bērnu dzīve - skolā, ārpus tās! Gribu ceļot arī tepat Latvijas ārēs un iepazīt cilvēkus man līdzās!!!  Par to arī rakstītu žurnālam, avīzei, interneta portālam vai grāmatā!!! Es varētu savā jaunajā darbā izskatīties šādi:



Vai šādi: 




Ak, kā es gribu ceļot, iepazīties ar cilvēkiem, izjust viņu dzīves, saprast lietas un notikumus, kuri viņiem patīk, nepatīk!!! 

2 komentāri:

Anonīms teica...

ai, cik man šī tēma pašlaik ir aktuāla!
es gan vēl esmu ceļā uz formulējumu, bet tas arī ir daudz...

Sandra Spu teica...

Es šobrīd meditēju.... un gaidu ziņu no kosmosa :)))