Par mani

Mans fotoattēls
Ozolnieki, Latvia
Mīlu sauli, un man nekad nav garlaicīgi...

sestdiena, 2012. gada 21. aprīlis

DK Leļļu māja. 2. daļa

Vakar suņi pamodās kā viemēr 5.30, paēda un kā par brīnumu aizgāja gulēt.... Man radās iedvesma. 1. Ļoti labi ir tie kopdarbošanās projekti, jo tie motivē - negribas palikt visslinkākajam, gribas paspēt visu kopā ar citiem. 2. Man beidzot ir mērķis, kam dāvināšu savu leļļu māju, bet, lai to realizētu, ir jārukā ne pa jokam, jo ciemiņi būs klāt jau rīt...!!! Tāpēc vakar laikam suņi juta, ka man vajag vairāk brīva laika - uzvedās prātīgi, un es daudz ko jau paspēju izdarīt pie savas mājas. Protams, kā jau pirmajā reizē, pieļāvu dažas kļūdas, dažreiz nācās pasēdēt un padomāt ko un kā darīt, bet šobrīd esmu te...
Malas vēl bija nesašūtas, bet process top! 

Detaļas uz to brīdi gan tika vienkārši sastutētas kopā.... 
Izgriezu pilnīgi citas auduma detaļas, jo iedvesma lika tā darīt... Šodien jāšuj tālāk. Taisnība ir Daigai, ka process ievelk, tagad jau gribas ātrāk un ātrāk redzēt gala rezultātu....
P.S.  Mīļie suņi, uzvedaties prātīgi šodien! 

Nav komentāru: