Par mani

Mans fotoattēls
Ozolnieki, Latvia
Mīlu sauli, un man nekad nav garlaicīgi...

trešdiena, 2012. gada 18. aprīlis

Turcija

Gremdējos atmiņās par savu pagājušā rudens braucienu uz Turciju. Tas notika Grundtvig programmas ietvaros, ( iesaku iesaistīties visiem šajā programmā). Nokļuvu Ankarā... un gatavoju no akmeņiem lelles ( par tām sīkāk pastāstīšu vēlāk). Turcija jeb Ankara mani pārsteidza ar visu. 
1. Bijām galvaspilsētā, kurā nejutām tūristu plūdus - tas priecēja, jo varējām izjust īstu un vienkāršu turku dzīvi. 
2. Cilvēki mīļi, jauki un atsaucīgi... Kaut angļu valodu zināja retais, mums komunikācijā nebija problēmu. Zīmju un mīmikas valoda mums visiem viena. 
3. Nodarbības perfektas - ne pārstrādājāmies, ne slinkojām.... 

 4. Ēdieni, restorāni un klubi - katram pēc savas gaumes... un daba tik skaista.... Turku tirgošanās vien jau ir ko vērta....  tā es varētu turpināt uzskatīt vēl un vēl... 



Es mīlu Turciju!!! Pēc dabas esmu ceļotāja, tik iespējas pagaidām mazas. Ja man teiktu, ka rīt jāceļo uz Ziemeļpolu - es būtu gatava jau pēc stundas..... un Turcijā noteikti atgriezīšos.... 
Rokdarbu idejas toreiz sasmēlos kalnu kalniem...., bet par tiem arī citu reizi pastāstīšu....  



3 komentāri:

Anonīms teica...

man ļoooti patīk ceļojumu apraksti, tāpēc saku - raksti par Turciju vēl, sīkumus, detaļas un bildes! :)

labprāt dzirdētu vairāk arī par to mūžizglītības programmu, tīri praktiskas lietas - kā tas viss notiek.

Inga teica...

Jauks ceļojums un feinas bildes:)))
Jā, tiešām būtu interesanti ko vairāk par šo programmu uzzināt!

Sandra Spu teica...

Noteikti par programmu uzrakstīšu un centīšos arī turpmāk sīkāk aprakstīt savus ceļojumus..... Man jau ar patīk tādus lasīt.