Par mani

Mans fotoattēls
Ozolnieki, Latvia
Mīlu sauli, un man nekad nav garlaicīgi...

piektdiena, 2012. gada 27. aprīlis

Manā dārzā ziedi zied...

Vakar beidzot varēju pastaigāt savā dārzā. Šogad esmu slinka dārzniece, jo vienmēr ap šo laiku man kaut kas jau ir iesēts, izdīdzis un vienmēr ir jauni dārza projekti, bet - sev par attaisnojumu varu teikt, ka citus gadus man nav bijuši tik brīnišķīgi kucēni....  
Tad,nu, vakar, kopā ar suņiem apskatijām puķes. Pēc šīs apskates dažas puķes vēl palika dārzā, bet citas - suņuku vēderos.... ceru, ka man dārzā nav indīgu augu... un ko man darīt, lai sagaidītu arī tulpju ziedus? Baidos, ka tos nograuzīs ātrāk, nekā tie spēs uzziedēt..... Bet tulpes man būs dikti skaistas.... !!!






 

Ar gaismas spēlēm sanāca forša bilde. Man ļoti patīk! 





Vairs nezied - bija garšīgas.... 

Pat nezinu, kur šis skaistums uzradies... 


Nav komentāru: