Par mani

Mans fotoattēls
Ozolnieki, Latvia
Mīlu sauli, un man nekad nav garlaicīgi...

piektdiena, 2012. gada 27. janvāris

2 X 20

Saldas un priecīgas pārdomas! 


Kādreiz mans vecākais dēls man teica: "Mammu, tev šodien ir 18 gadu jubileja, nu, divas reizes pa 18!" Tas mani iepriecināja un sasmīdināja... tā arī svinu savas jubilejas un šodien man ir 20 gadu jubileja. Vienā no  manām mīļākajām filmām ir teikts:" Жизнь после 40 только начинается.... ". Tā es arī jūtos - kā lielu pārmaiņu priekšā un aktīvas darbošanās ne vairs gaidās, bet rīcībā. 


Esmu priecīga, ka atradu savu hobiju - papildus puķu dārzam man tagad ir rokdarbi - ideju daudz, laika maz, bet zinu, ka darīšu visu, kas ieplānots. 


Plāni lieli un mazāki, skaidri un neskaidri, bet tie IR!!!  Prieks par to... 


Baudu katru dienu kā pirmo - ar prieku! 

Priecājos par savām draudzenēm, kuras vienkārši ir -  vislabākās... 

Priecājos par citu blogdraudzeņu darbiem un tiešām ir sajūta, ka esam draudzenes... un vēl priecē tas, ka rokdarbnieču pasaulē nav negāciju - pašas pasmejam par savām neveiksmēm, iedrošinam un uzmundrinam cita citu - tas ir labākās, kas dzīvē var būt...

Priecājos par savu bērnu dzīvēm un notikumiem. Prieku sejā raisa katra viņu  izdarītā un sajustā dzīves doma..., jo tas jau ir pats svarīgākais - pozitīvi, godīgi un aktīvi dzīvot dzīvi. 

Priecājos par savu vīrieti, kurš man ir vislabākais pasaulē! 

Priecājos par savu kaķi un suni, par grāmatām, kuras lasu, filmām, kuras skatos un ēdienu, kuru ēdu..... 

Ak, man sanāca viena liela prieka atskaite! Bet tas taču ir tik daudz, vai ne?! 

Ilgi domāju, kā lai noformēju savu prieka dienu. Meklēju skaistu bildi mīļotajā guuuglē, zem vārda "prieks, happiness, luck, счастье", bet neko neatradu.... 
Tad iedomājos, ka sportā valda vispatiesākās emocijas un, protams, pirmā vietā mans mīļais futbols ( kaut esmu vēl lielāka hokeja fane...). 
Šodien es jūtos šādi: 
http://cesaraquino.deviantart.com/art/Lionel-Messi-wallpaper-2-159911901
Un šādi:
http://new.dinamofans.lv/2010/02/sasas-hat-trick-atnes-uzvaru-dinamo/

P.S. Draudzenes sapratīs... :) 


Mana šodienas filma

ETTORE SCOLA - LE BAL 


10 comments:

Aija Elliņa teica...

Daudz laimes dzimšanas dienā (un laipni lūgta 2 X 20 klubiņā :D)- lai viss izdodas, lai iedvesma nepamet, lai laime nenovēršas utt. utt. :)

Sandra Spu teica...

Paldies. Laipni un ar prieku pievienojos 2x 20 klubiņam...

Madara teica...

sveicieni jubilejā.
un man arī patīk tādi prieki, un jo vairāk jo labāk. :)))
man jau ar liekas, ka mēs tās rokdarbnieces, esam īapašas dīvainītes, kuros negācijām vai pesimismam vienkārši nav vietas.

dace teica...

Nu bet tiešām!! Esam dzimušas vienā datumā!! Daudz laimes un arī visu to pašu pašu!!!

Anonīms teica...

Mobile gadgets are becoming our main source of information.

Samsung, the New York Times, is reporting, is set to
offer for sale the Samsung Galaxy S IV which will offer
automatic scrolling by monitoring eye movements. Speedy shutter response times and also rush shot modes even help produce pro-quality
pictures.

My web page; samsung s3

Anonīms teica...

The 8GB version is only being sold through Google's own store, rather than physical retailers - but online buyers appear to have shunned it, surprising Google, which had thought that the cheaper version, despite having only half as much storage, would sell better than it has. 1 tablet cannot handle DVD discs directly without DVD drive. The camera on the Droid RAZR is an 8 megapixel shooter capable of recording high definition 1080p video at 30 FPS.

Also visit my blog post: nexus 7

Anonīms teica...

In addition, Po - P (Picture over Picture) function allows CCTV monitor to display video from alarm channel without leaving the viewing mode of the current image.
The HTC Evo 3D was always going to be a great phone but in order
to be successful it needs suitable software to back
it up. " Should you not mind an inferior screen however , you will not taking the laptop with you - we may advise something from the 14-inch range.

my weblog; samsung chromebook reviews

Anonīms teica...

It can help you in your business life, school, or personal life.
The Easy Clip Fan is a must and definitely an essential for incoming
college freshmen. It's african american and roughly how large a new football; the actual converter operates if the machine is for the cool placing, and also the thermostat is set for a frigid temperatures.

Stop by my page - nest thermostat

Anonīms teica...

The different models of phones, while all capable of making calls,
actually have very different features and capabilities for many different uses.
When it comes to connectivity, the T-Mobile G1 packs a real punch.
Navigation is the most important change brought about by smartphones.


Here is my website :: samsung galaxy s4

Anonīms teica...

The hold is one of numerous accessories that can be utilized on the Canon 5D.
Obviously, there may be some changes in the images produced by
the pre and production run 5DIIIs. The increased features of the camera in fact, justify the price hike.



my site ... canon 5d mark iii