Par mani

Mans fotoattēls
Ozolnieki, Latvia
Mīlu sauli, un man nekad nav garlaicīgi...

sestdiena, 2012. gada 16. jūnijs

Futbola kaislības 2012





Mūsu mājas iet vaļā futbola kaislības un nekam citam vairs neatliek laika. Vien apdaru steidzamākos darbus ( proti, gatavoju nodošanai jauno "Aveni" un viss - dārzs paliek neravēts, pusdienas bērniem tādas paknapas, jo ir futbols)....  Pavasim nesen man bija īpaša diena, jo spēlēja abas manas favorītes: Spānija un Itālija. Kaislīgi fanoju par  šīm komandām no sākta gala, kaut itāļi bija vienā no futbola ēras posmiem mani pievīluši ar savu NEspēlēšanas mākslu... Secināju arī to, ka manu elku, mīlulīšu ēra iet uz beigām, jo nu jau spēlē tikai daži no viņiem. Nāk vietā jaunie futbolisti. Mazliet žēl, bet - ne ko darīt, laiks ir nepielūdzams.... 


ITĀĻI šogad ir ļoti labi. Tas priecē. Bufonu mīlu kā vienmēr. Džanluidži (Džidži) Bufons ir  viens no četriem spēlētājiem kas Itālijas izlasē aizvadījis vairāk par 100 spēlēm,  un viņu vienkārši nav iespējams  nepamanīt...  Spēlē pret Horvātiju  man vēl ļoti patika Andrea Pirlo... Protams, patika arī horvāti...  un ar vīru secinājām, ka šī grupa ir visinteresantākā, jo ir 3 izcilas komandas, bet tālāk tiks tikai 2!!! 
Atceros, kā sensenos laikos fanojām par itāļiem un manam toreiz 3 gadus jaunajam dēlēnam favorīts bija Frančesko Toti, kurš vēlāk "savārīja daudz dažādas ziepes"....  




SPĀŅI
Bilde: http://lat.gorod.lv/zinas/155463-davids-vilja-tomer-nepalidzes-spanijas-izlasei-euro-2012
Lai pieminēt visus manus favorītus, nepietiktu vietas šajā bloga ierakstā... Ļoti, ļoti žēl, ka šogad nespēlē Davids Vilja un Karless Pujols.
Bilde: http://sportacentrs.com/futbols/spanija/04082010-pujols_tomer_turpinas_parstavet_spanijas


Bet spēlē pret Īriju -   Fernando Toress Francesks  Fabregass, protams,  Ikers Kasiljass  Dāvids Silva  Šavjērs "Šavi" Hernandess  utttt utjp....... bija lieliski. Man pat palika nedaudz žēl, ka īri nevarēja neko viņiem padarīt un spēles beigās gribēju, lai Īrijas komanda tomēr iesit kādu golu, tad spēle varbūt kļūtu vēl atraktīvāka, bet.... ko tu stipriem padarīsi.  

Tā paiet mana ikdiena šajā karstajā futbola laikā.... un rakstu to visu tikai tāpēc, lai atcerētos savus favorītus  un papriecātos par viņu sasniegumiem.... Ceru, ka nekļūdos ar pareizrakstību futbolistu vārdos un uzvārdos, bet, ja kas - labojat... 

1 komentārs:

Anonīms teica...

Laimīgais Aigars! Pārfrāzējot ''Limuzīna'' tekstu - jūs ar vīru gan daudz kas garīgi saista. K.