Par mani

Mans fotoattēls
Ozolnieki, Latvia
Mīlu sauli, un man nekad nav garlaicīgi...

trešdiena, 2011. gada 4. maijs

Zeķu zvēri

Iedvesmojoties no citu meiteņu idejām ( galvenokārt paldies Aijai -  aijaslietas.blogspot.com) tapa arī mani pirmie zeķu zvēri. Kaķi gan šajā kolekcijā neieskaitu, jo tas darināts parastā (šujamā ) veidā. Esmu tā aizrāvusies, ka ir jau gandrīz gatavi vēl divi zeķēni - dīvainais sliekucis un papagailēnam vēl tikai rokas jāuztapina. Kad būs gatavi, pievienošu savai kolekcijai. Interesantākais ir tas, ka, radot šos zvērus, aktīvi procesā iesaistās visa ģimene. Piebāžam zeķi ar sinteponu un tad,nu, lokām to uz visām pusēm un fantazējam, kādu zvēru katrs no mums redz. Un neviens nebrīnās par šādu manu aizraušanos ( ko varētu gan darīt, jo man ir 3 pusaudži, kuriem rotaļlietas it kā neinteresē). :)

Nav komentāru: