Par mani

Mans fotoattēls
Ozolnieki, Latvia
Mīlu sauli, un man nekad nav garlaicīgi...

pirmdiena, 2012. gada 14. maijs

Apdāvināšanās


Pay it forward – apdāvināšana

Šodien  Sandras blogā un Olgas blogā pamanīju ziņu, kura noteikti mani uzrunāja. Kādreiz biju skatījusies filmu par mazu puisēnu, kurš izdomāja, kā pasauli veidot labāku ( filmas nosaukumu vairs neatceros).




Un tā...



Šī ideja aizgūta no kādas ASV filmas ar latviskoto nosaukumu “Atmaksāt ar labu” (Pay it forward). Stāsts ir par zēnu, kuram skolā uzdots neparasts mājasdarbs – izdomāt veidu, kā praktiski uzlabot pasauli, un īstenot to. Trevoram rodas ģeniāla ideja – ja kāds tev ir izdarījis ko labu, tā vietā, lai “atmaksātu ar labu”, izdari labu trim citiem cilvēkiem un lūdz viņus rīkoties tāpat!
( Tekstu un bildi ņēmu no Olgas un Sandras blogiem).

Kas tev jādara? 
  • Pirmie 3 cilvēki, kuri ievietos komentāru šajā tēmā, saņems no manis dāvanu!
  • Vienīgais noteikums: turpināt šo ķēdīti – ievietot savā blogā skaidrojumu par Pay It Forward un radīt pašam 3 dāvaniņas pirmajiem 3 tēmas komentētājiem!
  • Sagādāsim prieku dāvinot!


Liels paldies, meitenes, par šo brīnišķīgo iespēju! Es piedalos... 

7 komentāri:

MisJosephine teica...

Es piesakos, ja iespējams, un mēģināšu turpināt šo ķēdīti :)
Likšu savā blogā http://3diena.blogspot.com/, lai kāds pieteiktos uz šo skaisto akciju :)
Man patīk dāvināt!

Sandra Spu teica...

Ļoti priecājos par pirmo apdāvināmo manā sarakstā.

Unknown teica...
Šo komentāru ir noņēmis emuāra administrators.
Sandra Spu teica...

Ļoti gaidu vēl 2 projektā iesaistīties gribētājus.....

Sandra Spu teica...

Dux bija pieteikusies jau citā blogā, tāpēc lūdza, lai es izņemu viņas pieteikumu...

MisJosephine teica...

hehe...es savaa arii gaidu :)
laikam nevienam negribas sanjemt daavanas :)

Sandra Spu teica...

Jā, pavasaris - nevien nav laika sēdēt pie datora. Vai tu, Josephine, varētu atrakstīt uz manu e- pastu ( redzams manā blogā: sandra.spu@inbox.lv) savu mājas adresi.... Varbūt tev vasarā ir kāds īpašs datums un īpaša diena....