Par mani

Mans fotoattēls
Ozolnieki, Latvia
Mīlu sauli, un man nekad nav garlaicīgi...

pirmdiena, 2011. gada 17. oktobris

Pebble Dolls Turcijā

Tā, nu, esmu atgriezusies no sava lielā ceļojuma un mākslas darbnīcas Turcijā. Vispirms par radošo darbošanos. Visiem, visiem iesaku pameklēt mūžizglītības programmu Grundtvig un pieteikties kādā no Eiropas programmām - tā ir patiešām laba iespēja ceļot, mācīties un iepazīt draugus no visas pasaules. Es piedalījos leļļu gatavošanā Ankarā.

Pebble Dolls
Pebble doll is a kind of doll which is made by sticking the sea pebbles. It is clothed in traditional Turkish clothes by using cold ceramics, and the face is painted.
Latviski es teikti, ka tās ir Oļu lelles.
Lūk, ko es pagatavoju...!

Mana lelle procesā... 



Kopā ar mazo draugu... 


Mana lelle gatava! 

Oriģinālās lelles no Turcijas 

Arī smukas meitenes

 Mūsu radošās darbnīcas citu dalībnieču radītās lelles!!!
Lelle ceļos uz  Vāciju






Nav komentāru: