Par mani

Mans fotoattēls
Ozolnieki, Latvia
Mīlu sauli, un man nekad nav garlaicīgi...

pirmdiena, 2011. gada 31. oktobris

Ziemassvētku priekam

Katru gadu esmu vēlējusies laicīgi sākt domāt par mazajiem Ziemassvētku nieciņiem, bet nekad vēl man tas nav izdevies. Šogad, iedvesmojoties no meiteņu blogiem, esmu beidzot laicīgi sākusi domāt par dāvanām. Ne tikai domāt, bet arī darīt!!!  No sirds uz sirdi - saviem mīļajiem, tuvajiem un tālajiem! Pirmā uzradās  šallīte. Laikam no volāndzijas prātīgāk būtu darināt šaurāku šalli, tad izceltos tās faktūra un gaisīgums, bet man patīk platas un biezas šalles. Meita gan kritisku aci uzmeta manam darinājumam un teica - viena liela, kruzuļota čupa. :) Nākamā šalle  jau tiek adīta pēc visiem standartiem, bet šo es jau zinu, kam dāvināt..... 
Ziemā būs silti... 

Nav komentāru: