Par mani

Mans fotoattēls
Ozolnieki, Latvia
Mīlu sauli, un man nekad nav garlaicīgi...

svētdiena, 2012. gada 29. jūlijs

Akmens sveiciens ērcei...



Jeb kā es izgāzos ar savu mākslu!!! 

Ņemts te... 
Biju nopirkusi kādreiz vasaras sākumā interesantas krāsas, kuras veikalā man ieteica kā labas esam -  krāsošanai uz akmens... tādas kā zīmuli, flomīti - bik' resnākas ar krāsu iekšā... Iedvesmas pilna naktī pirms Olimpiskajām spēlēm ķēros klāt mākslai. Biju nolēmusi veidot kādu seno saules simbolu. 




Krāsa saķērās, nespiedās jeb nenāca laukā un līnijas vietā sanāca kleksis. Gribēju palabot - izkēpāju vēl vairāk... :( 
Tik ilgi pielaboju, ka sanāca sveiciens ērcei!!! Tā, kā mans kaķis šovasar savā kažokā noķēris daudzas ērces ( nelīdz ne pilieni ne īpašā siksniņa), tad domāju nolikt to akmeni dārzā, kaķa vismīļākajā vietiņā, sak' - aizņemts, vairs citas ērces mums nevajag... :) 




Mums ir sava ērce, citu nevajag... 
No karstuma Neo izstiepies visā garumā mēģina pa miegiem aiz durvīm ēnā nolīst...  


Viss miegs ir iztraucēts, jo saimniece atkal klikšķina un zibina to aparātu...
Par tām ērcēm un akmeņiem vēl ir jāpadomā... 

Nav komentāru: