Par mani

Mans fotoattēls
Ozolnieki, Latvia
Mīlu sauli, un man nekad nav garlaicīgi...

trešdiena, 2012. gada 8. augusts

Auduma penālis

Beidzot pieķēros šim darbiņam... Sen jau auduma penālis bija ierakstīts manā plānā, bet visu laiku - atliku, atliku.... Tagad āķis lūpā, rodas jaunas un jaunas idejas.... 

Sākumā, protams, visu sarežģīju ( tas ir man raksturīgi), gribēju ļoti skaistu iekšpusi un rotāju to ar auduma puķes aplikāciju, kurai tomēr spurojās malas un, kad sāku tās apšūt - rezultāts man vairs nepatika. Tad pietamborēju klāt divas rindas ar īsajiem stabiņiem, bet rezultāts nav īsti tāds kā gaidīju. Tomēr fakts, ka tas ir mans pirmais penālis, liek to iemīlēt, paturēt un aktīvi lietot ( ir doma, ka likšu tur dzīvei visnepieciešamākās rokdarbnieces lietas). :) Otro penāli veidoju jau dziļā naktī, jo mans vecākais dēls sēdēja pie datora un tik skaļi klepoja, ka nevarēju aizmigt.... Aptekalēju dēliņu ar zāļu tējām un uzšuvu otru penāli... :)  







Nav komentāru: