Par mani

Mans fotoattēls
Ozolnieki, Latvia
Mīlu sauli, un man nekad nav garlaicīgi...

trešdiena, 2012. gada 19. septembris

Reciklēts lupatdeķis....

Interesanti - kāpēc man vienmēr viss jāsarežģī.... Nu, re, šobrīd pat -  tamborēju lupatdeķi. Atradu sarkanu, vecu, saplīsušu palagu un nolēmu tamborēt kvadrātus, kurus pēcāk salikšu kopā un izveidosies paklājiņš. Sacīts, darīts - tapa 2 kvadrāti, bet tāpēc, ka lupatiņas nebija vienāda platuma, kvadrāti iznāca tādi nestandarta. Satamborēju tos kopā in ieraudzīju - PŪCI! 
Tagad viss process kļuvis sarežģītāks, bet idejas tik nāk un nāk klāt.... Jau domās redzu savas vannas istaba jauno interjeru ( nekad nebiju domājusi, ka tas būs sarkans :)). Briļļu vietā būs pūcei acis un vēl mazas baltas austiņas... Vēl domāju par paklāja otru pusi. Tos lupatiņu galus gribas nomaskēt. Bija doma apšūt ar džinsa audumu, bet nezinu vai man pietiks pacietības vecās džinsu bikses pārstrādāt kvadrātos.....

Ak, kāpēc man viss sanāk tik sarežģīti? 

Nav komentāru: