Par mani

Mans fotoattēls
Ozolnieki, Latvia
Mīlu sauli, un man nekad nav garlaicīgi...

piektdiena, 2012. gada 7. septembris

Fiksie keksiņi...


Šodien biju aizbraukusi līdz Bauskai un ieskrēju arī savā mīļajā garšvielu bodītē... sapirkos, nezi' kāpēc, visādus dekorus saldumiem. Anete to visu ieraudzīja( mājās -  
 ledusskapī) un teica- taisām augšā! Pirmais plāns bija izmēģināt keksiņus! 

Recepte bezgala viegla un garda:
  • 100g svieta saputo kopā ar 100g cukura. 
  •  Pie sakultā sviesta pieliek 2 olas un  200g miltus, kuriem klāt piejaukta 1 tējkarote cepamā pulvera. 
  • Ja masa šķiet pārāk bieza - pieliek krējumu... es liku 5 tējkarotes ...
  • Cep 180 - 200 grādos aptuveni 15.minūtes. 
Keksi sanāca mīksti, garšīgi un pufīgi... 

Ar glazūru man gāja pašvakāk, jo gribēju sakult olu baltumus ar cukuru, bet sanāca dzīvs cukurs...

Varbūt jums ir kāda pārbaudīta un izcila recepte glazūru veidošanā??? Priecātos, ja padalītos ar savām idejām... 

P.S. Mana ģimene to noteikti novērtētu, jo tad es ceptu biežāk keksiņus. :)))


2 komentāri:

RitaGri teica...

Paldies! Recepti aizņēmos.
Diemžēl glazūru speciāliste neesmu, man tās pat nesanāk, vienmēr par šķidru. Vajadzētu vairāk cukura?

Sandra Spu teica...

Jā, man jau arī tā glazūra sākumā sanāk par šķidru un tad pielieku par daudz cukura... :(