Par mani

Mans fotoattēls
Ozolnieki, Latvia
Mīlu sauli, un man nekad nav garlaicīgi...

ceturtdiena, 2012. gada 15. marts

Amigurumi jeb slimnieka dienasgrāmata

Ceturtdiena! 
Steidzami jānoskaidro - cik daudz un cik bieži var dot kucēniem papildus barību 4. nedēļā, jo šis bezmiega režīms mani nomocīs. Nav pat laika tā kārtīgi izslimot ( jeb izslinkot) savu vīrusu, jo mazuļi prasa tik daudz uzmanības!!! Varbūt kāda no blogmeitenēm var pastāstīt par savu pieredzi kucēnu audzināšanā? Zinu, ka esmu hiperaprūpīga saimniece, jo, piemēram, šobrīd, kamēr rakstīju šo ziņu, kucēni pamodās un bērni ar viņiem paspēlējās - tik labi paspēlējās, ka mazuļi aizgāja atkal gulēt. Es noteikti jau atkal būtu sākusi domāt par ēšanu, barošanu un citām bazālām vajadzībām, bet kucēniem vajadzēja vien jautras rotaļas... :) Tomēr laikam  naktīs man NAV īsti spēka rotaļāties. Varbūt jāuztamborē kādā ROTAĻLIETA suņiem? Bet dzija noteikti nav tas labākais variants mantu pagaršošanai.... Kā lai izklaidēju savus suņus?





P.S. Mans nakts darbs amigurumi mošķu darbībā vainagojās ar to, ka adīju lāci, bet iznāca vilks! 

Nav komentāru: