Par mani

Mans fotoattēls
Ozolnieki, Latvia
Mīlu sauli, un man nekad nav garlaicīgi...

otrdiena, 2012. gada 6. marts

Manas lelles

LEĻĻU DIENA


Kaut biju nolēmusi pēc senām pasaules tradīcijam svinēt Meiteņu dienu jeb Leļļu svētkus, ko  Japānā atzīmē 3. martā, tomēr nesanāca. Esmu iesākusi vienu interesantu lelli, bet pagaidām nav spēka to pabeigt. Nākamgad noteikti svinēsim visas kopā šo dienu, jo Japānā tā ir īpaša diena ģimenēs, kurās aug meitas, un ar šiem svētkiem ir saistītas daudzas krāšņas tradīcijas. Mēs arī varam pārņemt dažas jaukas tradīcijas no pasaules, vai ne? Bet varbūt nosakām pašas savu meiteņu dienas datumu? 


Tā ir mana pirmā un pagaidām vienīgā korejiešu lelle ar krūtīm.... 

Nu, dikti jau līdzīga Lotei. Ir iesākta šūt viņas māsa, bet.... 

Caca... 
Šoreiz nostaļģijas vadīta apskatīju savas pirmās lelles, kuras tapa vēl vispār nenojaušot, ka viņu maģija iedarbosies uz mani tik ļoti spēcīgi, ka turpmāk no lellēm vairs netikšu vaļā. Skat, kas man bija sākumā. 

3 komentāri:

Aija teica...

Aaaa, tiešām ir tāda Meiteņu diena???!!! Man Ancīte pagāšnedēļ vairākas reizes vaicāja "Mammīt, vai rīt būs meiteņu diena?" Un es domāju, ka bērns jauc ar Meteņu dienu.

Aija Elliņa teica...

Vaaau! Man ar vienu Tildas lelli pietika, dikti jau nu piņķerīgi... un nav jau arī man meitas :)
Apbrīnoju visas lelles, arī Tavas, Sandra! :)

Sandra Spu teica...

Jā, forši, ka ir meiteņu diena, vai ne, Aija? Mums ar jāuzrīko tāda,. Un,otra Aija, Tilda nemaz ar nebija vispiņķerīgākā, tā lelle ar krūtīm, ko tagad mūsu Inese taisa - nezinu, vai kādreiz sadūšošos otrai lellei.... Priecājos par Inese darbu!!