Par mani

Mans fotoattēls
Ozolnieki, Latvia
Mīlu sauli, un man nekad nav garlaicīgi...

pirmdiena, 2012. gada 19. marts

Svētdienas kadrs 18.03.

Neo briesmas! 
Izrādās, ka kaķi ļoti jūtīgi un sāpīgi uztver jauna dzīvnieka ienākšanu ģimenē. Mans varonīgais, drošsirdīgais Neo, kurš bija kungs un ķēniņš, nu spēj tikai izbrīnā skatīties uz 4 kucēniem, bailēs sarauties un pazaudē savu izcilo apetīti. Mūsu ģimenē šobrīd vēl viens rūpju bērns - kaķis, kurš šokā par visu, kas notiek. Pērkam našķus, mīļojam, bet nekā... Vien dažos brīžos Neo uzgrauž kucēniem domāto sauso barību ( baidos, ka nesāk riet) un guļ tikai vietās, kur mazie briesmoņi nevar tik klāt! 

3 komentāri:

Aija Elliņa teica...

Ak tu nabadziņš! :) Vēlu ātri atgūt dvēseles līdzsvaru un mieru! :)

Inese teica...

nabaga minka :((( Skaties, ka kādā kaitē neiedzīvojas, kaķiem uz stresa pamata visādi gadās...
Manējie jau vairāk kā gadu lopsē suņa paiku un vēl nerej, a suns kaķu ņammu izēd un neņaud - tā ka par to vari nesatraukties, tas tāds dabīgs instinkts - ieriebt tuvākajam :)))

Sandra Spu teica...

Šodien jau biju pie vetārstes un vienojāmies par dabīgiem nomierinošiem līdzekļiem, ko kaķis turpmāko nedēļu uzēdīs. Nopirku našķi, no kura minka nevarēja atteikties un tagad viņš laimīgs guļ dēla gultā. Gan būs labi.... Tomēr drīz jau arī man laikam vajadzēs nomierinošus līdzekļus :)))