Par mani

Mans fotoattēls
Ozolnieki, Latvia
Mīlu sauli, un man nekad nav garlaicīgi...

piektdiena, 2011. gada 11. novembris

11.11.11.11:11

Mana Pārmaiņu Laboratorija!  
Šodien zīmīga diena!  Izeju ārā tieši 11:11 un skatos - dārzā viss tāpat kā vakar - pasaulē viss tāpat kā vakar -  tikai manī ir pārmaiņas! 
Ir Lāčplēša diena un šogad kaut kā vairāk kā citugad gribas piedomāt par  visu, kas noticis mūsu zemes vēsturē. Klausos strēlnieku dziesmas un no visas sirds domās izdzīvoju  sensenos laikus. 


Maza mana tēvuzeme
Divu roku platumā.
Mīļa mana tēvuzeme
Divu roku siltumā.
Dziļa mana tēvuzeme
Visa mūža garumā.
/K. Skujenieks/ 












Ne ziema, ne vasara...






Mūsu dīķī klusums



Mužīgā migla un graustu māja stāv kā stāvējusi




Ak, šī rudens sarkanā krāsa! Man patīk.... 



Nav komentāru: