Par mani

Mans fotoattēls
Ozolnieki, Latvia
Mīlu sauli, un man nekad nav garlaicīgi...

ceturtdiena, 2011. gada 17. novembris

Lelles princese



       Princese Ai!!!


Es ar sevi ļoti lepojos. Jau vakar vakarā skatījos, priecājos uz savu princesi! Izdevās, manuprāt, lieliska! 


Rokas tamborēju gandrīz pusi dienas, jo man tās vienmēr sanāk nevienāda izmēra - skaitu kā gribu valdziņus, kaut kur pēkšņi pieaudzis par vienu valdziņu vairāk.    Šoreiz izdevās. Vēl man patīk šūt pērlītes ar diegu, kuru neredzu. No sākuma gan sakreņķējos, jo kaut ko mudžināju, mudžināju - pati nesapratu, ko tur daru. Tad ņēmu talkā iztēli!!! Iedomājos, ka man ir diegs  un tik šuvi, vēl nostiprināju ar mezglu un.... viss izdevās.  





                                                                                                                                                                       

Nav komentāru: