Par mani

Mans fotoattēls
Ozolnieki, Latvia
Mīlu sauli, un man nekad nav garlaicīgi...

trešdiena, 2012. gada 18. aprīlis

Es neslinkoju 1. daļa

Šķiet, ka ņemoties ar saviem suņukiem, esmu pametusi novārtā rokdarbus, bet patiesībā viss man ir procesā.... Par kopdarbošanas projektu jau uzrakstīju. Tomēr gribu atskaitīties par vēl diviem darbiem.
1. Reciklēju džemperi par getrām un somu. Žēl, ka nenofotografēju džemperi, kad tas vēl tāds bija, bet tagad man ir šis...Protams, vēl nepabeigts!!!

2. Šuju saviem suņukiem spilvenus, lai, dodoties uz jaunām mājām, mūsu mājas smarža kaut mirkli vēl būtu līdzās!!!

3 komentāri:

Pai! teica...

cik miilji par tiem spilveniem!!! :)) Sunji noteikti buus prieciigi un mieriigaaki, ja maaju smarzha liidzi buus :)

Sandra Spu teica...

Man jau pašai ļoti žēl viņus palaist pasaulē, tā - kaut daļiņa no manis būs līdzi. Tas sildīs arī manu sirdi :)

Unknown teica...

Spilventiņi dikti mīļi...