Par mani

Mans fotoattēls
Ozolnieki, Latvia
Mīlu sauli, un man nekad nav garlaicīgi...

pirmdiena, 2012. gada 14. maijs

Fočiku fīčas

Man vajadzīga Jūsu palīdzība! 


Esmu nolēmusi nopirkt jaunāku un labāku fotoaparātu, bet visos tehniskajos rakstos esmu galīga profāne - neko nesaprotu ne no mega pikseļiem, ne zoomiem utt. 


  Nevaru atļauties dārgu fotoaparātu ( pāri 200Ls man jau ir neiespējamā misija). Tāpēc, krājot naudu, gribu būt droša, ka nopirkšu labu mantu.... Biju jau noskatījusi vienu modeli, kurš man ļoti iepatikās ( nu, tā sievišķīgi iepatikās krāsa, izskats..:)), bet māsa teica, ka ļoti švaka baterija tam esot, praktiski visu laiku jālādē. 


Manas vajadzības fotografējot ir dažādas - būtu jau labi, ja bildes varētu safotografēt mazliet lielākas ar labāku izšķirtspēju, bet pēc kādiem parametriem tad jāskatās - nezinu. 


Ceļojot pa Latviju, gadās satikt interesantus cilvēkus un redzēt skaistas vietas. Dažreiz gribētu kādu foto ievietot manā meiteņu žurnālā, bet mana ziepju kamera nevelk žurnāla vajadzībām bilžu lielumu....  Jautājot profesionāļiem, viņi man sāk stāstīt tāāādas gudrības, ka saprotu bez 500 Ls nav neviens normāls fotoaparāts. 




Tāpēc, lūdzu, padalieties informācijā par saviem fočikiem - kas patīk, kas ne, kā kalpo. Būšu ļoti pateicīga! 
Labākā stāsta autorei - balva no manis...... :)))





3 komentāri:

Inga teica...

Zini, Tu droši vari piezvanīt Gatim uz fotopreces.lv (telefons ir mājas lapā) un izstāstīt savas vēlmes un materiālās iespējas fočiku jautājumā! :))) Viņš Tev noteikti ieteiks labāko no variantiem:)) Mans fočiks tika pirkts caur viņu un esmu apmierināta ar pirkumu. Samaksājām toreiz zem 200 latiem, jo man kā svētdienas bildētājai nav vērts iegādāties ko ļoti profesionālu, jo lielāko daļu no fīčām pat nemācētu izmantot:D Tas apmēram pirms 1,5 gadiem, tagad par to pašu naudu droši vien var nopirkt vēl ko labāku:))

Inga teica...

Zini, Tu droši vari piezvanīt Gatim uz fotopreces.lv (telefons ir mājas lapā) un izstāstīt savas vēlmes un materiālās iespējas fočiku jautājumā! :))) Viņš Tev noteikti ieteiks labāko no variantiem:)) Mans fočiks tika pirkts caur viņu un esmu apmierināta ar pirkumu. Samaksājām toreiz zem 200 latiem, jo man kā svētdienas bildētājai nav vērts iegādāties ko ļoti profesionālu, jo lielāko daļu no fīčām pat nemācētu izmantot:D Tas apmēram pirms 1,5 gadiem, tagad par to pašu naudu droši vien var nopirkt vēl ko labāku:))

Sandra Spu teica...

Paldies, Inga, par labo padomu - tā arī darīšu, jo tiešām der kāda gudra, bet vienkārša cilvēka padoms...