Par mani

Mans fotoattēls
Ozolnieki, Latvia
Mīlu sauli, un man nekad nav garlaicīgi...

svētdiena, 2012. gada 13. maijs

Mans ceļojuma plāns vasarai

Šodien sapratu, ka esmu pārāk daudz ( kā jau vienmēr) dzīvojusi citiem, sevi noliekot maliņā. Šis pavasaris man tāds suņu zīmē iezīmēts un šobrīd tiešām jūtos nogurusi, jo vēlos paspēt visas lietas vienlaicīgi - mīļi aprūpēt kucēnus, izravēt dārzu, strādāt savu pamata darbu žurnālā, sagaidīt bērnus un vīru ar pusdienām, pašūt kādu lelli vai lelles māju utt.... 


Mans dzīves sapnis ir ceļojumi un ceļošana. Vienmēr esmu cerējusi, ka kopā ar vīru dosimies romantiskā un neaizmirstamā braucienā, bet vīra darbi ir neapdarāmi un tāpēc atliekam, atliekam no gada uz gadu savu ceļojumu. Šovasar esmu nolēmusi ceļot viena pati. Mans gala mērķis varētu būt Slovēnija, Slovākija, Horvātija vai kāda cita valsts šajā virzienā. No nākamās algas esmu stipri gatava nopirkt biļeti uz lētāko lidojuma reisu, kurš tajā mirklī būs iespējams. 



Vai jūs kādreiz esat ceļojušas vienas pašas? Kura no šīm valstīm vilinātu jūs visvairāk? Varbūt jums ir  kāda īpaša ceļojuma pieredze, piemēram, Slovēnijā vai Horvātijā? 

4 komentāri:

Madara teica...

esmu bijusi slovākijā. pasakaini, tatru kalni, sēravotu baseini, mazie lauku ciematiņi. gribu vēlreiz aizbraukt :)

Sandra Spu teica...

Tad ceļojam kopā... :)

Aija Elliņa teica...

Es viena esmu veikusi tikai garo ceļu līdz Ņujorkai un atpakaļ, Ņujorkā mani bija, kas sagaida un uzņem ciemos :) Nekāda vaina, neapmaldījos :)

Lai Tev izdodas visi iecerētie plāni!

Madara teica...

šito vasaru es esmu tik aizņemta, ka tālākais ko atļaušos būs blogballes salidojums, un radu apmeklēšana gulbenes pusē. :)
bet nākošo vasaru - jā, tad gan vajadzētu ko tādu ieplānot :)