Par mani

Mans fotoattēls
Ozolnieki, Latvia
Mīlu sauli, un man nekad nav garlaicīgi...

ceturtdiena, 2012. gada 3. maijs

Smakucelis - kartupelis...

Pagājušajā gadā, aizbraucot ciemos pie savas draudzenes Kristīnes un viņas mammas, kura ir īpašo, zaļo pirkstiņu īpašniece, nobrīnījos par istabas augu, kuru saucām par kartupeli ( nezinu gan, vai tas ir īstais nosaukums? Kristīn, pielabo mani, ja lasi)!!! Toreiz, gan, cik atceros - tas izskatijās pavisam citādi - tādas garas zaļas lapas bija, vai kaut kā tamlīdzīgi.... 
Šopavasar Kristīne man zvana un stāsta: - Aizbrauc šī pie mammas, bet tur virtuve smird pēc sliktām, vecām zivīm.... Abas ar mammu izrevidē visus kaktus, pakšķus, bet ne kā - no zivīm ne smakas, bet smaka IR!!! 




Fotogrāfs: Mārtiņš

Dikti jau skaisti.... 


Uzziedējis kartupelis!!! Aber tā smaka būšot tikai pirmās 3 dienas... ceru, ka tā.... Jāpiezvana Kristīnei un jāpajautā.... 

3 komentāri:

Zkss teica...

Aīii, man arī bērnībā tāds bija. Tā smaka ir kā puvušai gaļai :D Vienīgais, kas to mazina ir vēsums, siltumā smird dikti. Un cik atceros-smirdēja visu ziedēšanas laiku!
Mēs arī to saucām par kartupeli, bet bija ar;i kāds zinātniskais nosaukums...

Sandra Spu teica...

Iepriecināšu draudzeni, ka smirdēs vēl kādu laiku. Nez, tas kartupelis ilgi zied!!!???

Anonīms teica...

Lilija vidu, Čūskas palma un vēl divi nosaukumi ir šim skaistajam smakucim. k.