Par mani

Mans fotoattēls
Ozolnieki, Latvia
Mīlu sauli, un man nekad nav garlaicīgi...

pirmdiena, 2012. gada 7. maijs

Re cik lēts džemperis...

Beidzot varu atrādīt savu tā pa īstam pirmo reciklēto džemperi, kurš pārtapa somā un roksilžos.... Vēl domāju, vai vajag tai somai lielo garo lenci pieadīt.?! Redzēs, kad palietošu ikdienā, tad arī sapratīšu, ko un kā vēl vajag vai nevajag papildināt.... Un roksilži man īstā laikā - ievas sāks ziedēt un laika apstākļi atkal būs aukstāki... noderēs! Man vispār ļoti patīk getras un, kā es pati saku, - roksilži. 


Veiksmīgu un siltu jums darba nedēļu! :) 

4 komentāri:

Anonīms teica...

ĻOTI SKAISTI. dOMĀJU, KA GARO LENCI SOMIŅAI NEVAJAG.K.

Unknown teica...

Oho, cik superīgi skaisti!!!

Sandra Spu teica...

Man jau arī šķiet, ka garo lenci nevajag, K!
Paldies, Aggie!

Daiga teica...

Pa smuko ;)