Par mani

Mans fotoattēls
Ozolnieki, Latvia
Mīlu sauli, un man nekad nav garlaicīgi...

trešdiena, 2012. gada 23. maijs

Mans Šerloks un jaunais

Protams, neviens nestrīdas.... 




Zinu, zinu, ka vienīgais un īstais Šerloks ir Vasīlijs Ļivanovs -   Василий Ливанов  ( vismaz man). Vienmēr, kad gribu atpūsties, atslēgties, skatos visas sērijas no Holmsa, un bērni jau smejas, ka zinu visus tekstus no galvas...   






Tomēr šobrīd daudz kas ir mainījies... 


Ievērtējāt BBC seriālu, ko beidzot, beidzot rādā LTV1 svētdienās!??? Es to gan biju noskatījusies jau internetā un ļoti gaidīju tulkoto variantu ( jo manas angļu valodas zināšanas šim seriālam ir mazliet par švaku). Man patika dikti, dikti!!! Ja cilvēks spēj nevilkt paralēles ar vislabāko Holmsu no pagātnes, ja spēj filmu skatīties vienkārši kā jaunu seriālu, tad aktierspēle pārliecina, iedvesmo... Par pašu Šerloku (Benedict Cumberbatch) vēl esmu pārdomās, bet Vatsons ( Martin Freeman) mani pārliecina par visiem 100%. Izcils aktieris. Iesaku noskatīties.


http://www.bbc.co.uk/programmes/b018ttws








.

7 komentāri:

Anonīms teica...

Diemžēl nevaru pieņemt galveno tēlu atveidotājus, bet tā jau mana problēma. ļoti patīk dialogi un mazais humoriņš. Pietrūkst zirgu, karietes, velaicīgo tērpu. Varbūt pēc laika, kad būšu ''iedzīvojusies'' seriālā, viss nostāsies savās vietās. K.

Sandra Spu teica...

Jā, mans Aigars saka, ka tas esot pilnīgs "sviests", bet man ļoti patīk.....

Ilze teica...

Man gan patīk tieši veids, kā ir izdomāts parādīt it kā visiem sen zināmos tēlus un notikumus..ar nepacietību gaidu nākamo sēriju..

Sandra Spu teica...

Es arī nevelku paralēles, bet skatos mūsdienīgu, angļu detektīvstāstu. Jo tālāk būs, jo trakāk un nāksies padomāt par šī laika cietsirdību, tehnoloģiju iespējām un mediju spēku utt... It kā jau nekas jauns, bet aktieri spēj aizrautīgi un patiesi to visu attēlot... MAn ļoti pēdējā laikā patīk angļu kino.... ar angļu humoru!

Aija Elliņa teica...

Oi, man arī ļoti patika! Gaidu nākamās sērijas!

Madara teica...

redzēju reklāmu, bet neesmu vēl nevienu sēriju redzējusi. gribu redzēt, kāds ir jaunais variants.
Par veco man tāpat - skatos jau 125 reizi un neapnīk, arī jau visu no galvas zinu, bet tik un tā apbur tas seriāls. :)

Inga teica...

Šo neesmu redzējusi, mazliet atpalikusi TV jomā:D Būs jāpaskatās, kad beigsim skatīties krievu seriālu:)))