Par mani

Mans fotoattēls
Ozolnieki, Latvia
Mīlu sauli, un man nekad nav garlaicīgi...

otrdiena, 2012. gada 22. maijs

Māksla Jelgavā

Jeb -  kā es gāju uz muzeju.... 
Anetes

Anetes
Šodien man bija jāaizbrauc uz Jelgavas Mākslas skolu un jāaizved meitas darbi, kuri tapuši dziļā slimošanas laikā, bet steidzamā kārtā. Anetei jau nepatīk, ka es savā blogā lieku viņas darbus, bet man tiešām prieks par viņas spēju tik foršīgi visu uztaisīt un uzzīmēt un uzgleznot, ka  dažreiz arī kaut ko ielikšu piemiņai no šī laika..... 




Izrādijās, ka skolā ir izstāde... 
Tad,nu, paķēru līdzi fotoaparātu un iemūžināju vienu dienu Jelgavā, meklējot mākslu..... 


Man vislabāk patika šī Vitas glezna 

Ziemīgi...


Romantiski - protams, fotoaparāts nepaņem visu skaistumu.... 

Skolā izlasīju, ka Ģederta Eliasa muzejā esot jelgavnieku gleznu izstāde. Iedvesmota  metos uz muzeju. Ar lielām grūtībām atradu, kur novietot mašīnu, bridu pāri remont rakumiem un kāpelēju pāri dažādiem šķēršļiem ( kā jau Jelgavā pienākas), lai apskatītu mākslu, bet.... 

Izrādās šodien ir otrdiena!!! Par pārējo mākslu, ko pamanīju mājupceļā, pastāstīšu rīt.... 

4 komentāri:

Inga teica...

Meitas darbiņi skaisti! :))) Viņai tiešām ir talants!
Jā, ja sadomā iet nobaudīt mākslu, tad šad tad izrādās, ka ir nepareizā diena:D

Anonīms teica...

Lietišķi. Par cik ''naudiņām'' Anete pārdod kluso dabu ar vīna glāzi? ļoti, ļoti patīk! K.

Sandra Spu teica...

:)

Anonīms teica...

Nu neesat jūs lietišķas biznesa sievietes! Pie katra darba vajadzēja cenu, lai zinām, cik jākrāj naudiņa...K.