Par mani

Mans fotoattēls
Ozolnieki, Latvia
Mīlu sauli, un man nekad nav garlaicīgi...

sestdiena, 2012. gada 25. februāris

Ēšanas prieki

Kad nav ko ēst! 


Mūsu ģimenē tā ir iemīļotā frāze, jo trīs augošiem tīņiem vienmēr nav ko ēst. Pat tad, kad  paēduši pusdienas, kurās mamma uzmeistarojusi pat saldo ēdienu, pēc 2  stundām man kāds saka: "Mammu, mums nav nekā ēdama?" Domājot par ēdienu gatavošanu un pārcilājot plauktus, kuros sakritušas paciņu paciņas, ieraudzīju KUSKUSU. Biju to kādreiz kādai īpašai receptei nopirkusi un pēc tam veiksmīgi aizmirsusi. Vakar pagatavoju kuskusa biezputru, bet visi tā šaubīgi to apēda. Nevaru vien iedomāties kā vēl pagatavot šo lietu, lai ģimenei garšotu? Varbūt kādai no Jums ir pieredze un idejas par KUSKUSA gatavošanu? 



5 komentāri:

dace teica...

jā, man ir pieredze. Mēs kā veģetārieši variējam ar pamata ēdieniem daudz un viena no variācijām ir kuskus. Kā jau tu manīji superātri pagatavojams. Tikai visgaršīgāk nevis ja ēd *pliku* bet samet kopā ar dažādiem dārzeņiem. Vai nu dārzeņus pirms tam apcep (burkāni, cukīni, puravi, sīpoli). Vai nu maisa kopā ar svaigiem (paprika, gurķi, tomāti, citrona sula) variācijas iespēju nebeidzamas!
Bildes kārdināšanai: http://www.google.se/search?q=Couscous&hl=sv&client=firefox-a&hs=hTJ&rls=org.mozilla:sv-SE:official&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=XuxIT4SCL4KfOuS0yYMO&ved=0CF4QsAQ&biw=1680&bih=887

Sandra Spu teica...

Paldies, Dace, par iedvesmojošo komentāru, noteikti pamēģināšu kuskusu ar dārzeņiem, bet kā tu vāri kuskusu? Tas tiešām ir bezgala ātri gatavs, bet man sanāk tāds ķepīgs...

Zkss teica...

Man arī kuskuss ļoti iet pie dūšas:)
Uzvāru ūdeni, pieleju Iecavnieka rapšu eļļu, ieberu garšvielas(kariju, ķipa vegetu, vai ko citu), ieberu kuskusu, apmaisu, uzlieku uz vismazāko karstumu, vāku virsū, un tā tur graudiņi paši savā nodabā piebriest. Apm.pēc 5min.iemaisu sviestu vai margarīnu. Pareizi ir iecilāt ar dakšiņu, bet es tā ātri ar karoti iecilāju., Tad beru klāt sagrieztus tomātus, dilles, lokus, gurķus, krabju nūjiņas rīvētus burkānus, sagrieztus spinātus utt, kā jau Dace minēja-visus iespējamos dārzeņus.

Sandra Spu teica...

Zkss, paldies. Pateicoties jums,meitenes, mēģināšu atkal gatavot kuskusu.

dace teica...

jā, mēs pat viņu nevārām. Uzlejam tikai vārošu ūdeni patur dažas minūtes un tad ēdamkaroti eļļas ar dakšu iestrādā iekšā un gotovs!! :D