Par mani

Mans fotoattēls
Ozolnieki, Latvia
Mīlu sauli, un man nekad nav garlaicīgi...

pirmdiena, 2012. gada 6. februāris

Dāvaniņa saņemta

Skrienot pa pasauli, cīnoties ar aukstumu un internetu, kurš pazūd un atrodas, esmu nepiedodami nepieklājīgi aizmirsusi bloglandē pateikt mīļu un lielu paldies Zizei jeb Ilzei par veco, labo šūšanas grāmatiņu.  Bet vislielākā sajūsma man, protams, bija par mīļo peļuku ( adatu sargātāju), kuru ieraudzīju guļam blakus grāmatai. Tanī mirklī smaids man bij' līdz ausīm un cilvēki Rīgas ielās sāka aizdomīgi uz mani skatīties, sak, kāpēc viņa tik laimīgi smaida! 
Peļuks jau gatavs darbam...


Sajūsmā par dāvanu, protams, aizdevos uz paradīzi, kas saucas Abakhan un sapirkos kalnus....
Super lētie, atlaides audumi... 

Mans pavasara halāts vai kleit - halāts...


Šī grāmata atsauca man atmiņā bērnību, kad kopā ar mammu funktierējām un pašas zīmējām piegrieztnes svārkiem, kleitām, biksēm. Tajos laikos jau veikalos nevarēja neko pa smuko nopirkt, un mēs mammai esam 3 meitas, kuras visas gribēja tolaik pucēties. Tad,nu, šuvām saules griezuma svārkus, batikojām paššūtas bikses un pat krāsojām tās ar alumīnija krāsu ( bija tāda pūšama krāsa, līdzīga kā tagad grafiti meistari lieto :0). Vienu reizi, ar autobusu braucot kādā skolas ekskursijā,  krāsa mazliet atdalījās no biksēm un pielipa pie sēdekļa. Šoferis lika to visu notīrīt. Bija jau mazliet neērti no lielāko klašu puišiem, bet stilīgas bikses prasa savus upurus... :) 


3 komentāri:

Unknown teica...

Es ar atceros šo grāmatu un varu derēt, ka mammai kaut kur plauktos tā noteikti vēl stāv.

Sandra Spu teica...

Foršas bērnības atmiņas, vai ne?!

Inga teica...

Apsveicu Tevi ar tik feinu dāvaniņu! :)))) Tas peļuks...:))) Nebrīnos, kad saņemot ko tādu devies uz audumu veikalu! :))