Par mani

Mans fotoattēls
Ozolnieki, Latvia
Mīlu sauli, un man nekad nav garlaicīgi...

ceturtdiena, 2012. gada 16. februāris

Pērļota piespraude

Mana pirmā pērļu broša miglainā bildē... 
Nu varu atrādīt kādu Ziemassvētku dāvanu, kuru darināju pirmo reizi mūžā - pērļu brošu. Neesmu es noteikti nekāda pērļotāja un tik piņķerīgu un smalku padarīšanu diezi vai centīšos sevī turpmāk attīstīt. Darbojos ne bez jokiem veselu vakaru, jo man bija tā iepatikušās tās pērlīšu krāsas un ideja.... Ļoti gribēju savai draudzenei Kristīnei pagatavot tieši kaut ko no pērlītēm. Gandrīz pašās darba beigās vēl pārtrūka tas speciālais diegs vai īpašā "žilka". Sakreņķējos ne pa jokam un tinu, pinu visu tā, lai neizjūk... ( zinot arī to, ka Kristīnes mazais Henrijs visas jaunās lietas apskata un apčamda no sirds). Ļoti ceru, ka broša vēl nav izjukusi Kristīnes mājās....  bet saņemties jaunai brošai nav pagaidām spēka. Varbūt ir kādi pērļošanas knifi, kuri šo procesu padara vieglāku? Bet galvenais jau šaja pērļošanas procesā laikam ir liela, liela pacietība, kuras man nav.  

1 komentārs:

Anonīms teica...

Sveika, broša ir ''dzīva'' un skaista! Pabijusi jau ''tautās''. Paldies!
K.