Par mani

Mans fotoattēls
Ozolnieki, Latvia
Mīlu sauli, un man nekad nav garlaicīgi...

piektdiena, 2012. gada 24. februāris

Padomju laiki

Žurnāls "Pionieris"! 


Nesen saņēmu no draudzenes vienu dikti labu materiālu no sen seniem laikiem.
Es zinu, kas ir pionieri un Sociālistiskā sistēma. Lasot šo te gabalu, godīgi sakot, mazliet šermuļi skrēja to visu atceroties.... 

4 komentāri:

Aija teica...

Ārprāts! Man arī bija abonēts "Pionieris" un sanāk, ka es visas šīs muļķības lasīju...

Unknown teica...

Mums tas "Pionieris" bija jālasa obligāti un otrdienas rītos bija jāatstāsta, ko izlasījām.

Zkss teica...

Jēziņ, kā pārsmējos:D
Ļoti labi atceros Pionieri. Reiz pat iekļuvu tajā ar savu vēstuli :O, no kurienes tālāk gadagrāmatā(bija katru gadu tāds kalendārs-atceraties?)
Bet nu šitais ir baigi smukais sacerējiens. Man šermuļi nenāk. Man patika tie laiki-braucām ekskursijās, vācām zīles(obligāti:)), vācām makulatūru(obligāti:), gatavojām priekšnesumus un braukājām pa bērnunamiem, pansionātiem, vācām mantas, grāmatas bērniem, kam tā visa nebija....Laiki bija tādi kādi tie bija. Tā bija mūsu bērnība, jaunība. Bija žurnāls Draugs. Vēl tagad vesela čupa glabājas.
Vienīgi žēl, ka tolaik nebija tā sovneta. Kā man tas būtu NODERĒJIS!!!!

Sandra Spu teica...

Mani tikko draugi nomierināja, ka varūt šis materiāls ir tikai parodija par pagājušiem laikiem, un varbūt mēs savā bērnībā nemaz tik lielas muļķības nelasījām, kaut doma atbilst Padomju Savienības propogandai.