Par mani

Mans fotoattēls
Ozolnieki, Latvia
Mīlu sauli, un man nekad nav garlaicīgi...

ceturtdiena, 2012. gada 2. februāris

Otrā elpa


Paklāju siešanas nodarbība 4. februārī

  • 23. jan 13:37
Burvīgā Jana Jankovska iemācīs kā vecajiem dvieļiem, krekliem un citām drēbēm piešķirt otro elpu, pārvēršot tos par krāsainiem paklājiņiem.
Ja vēlies, vari droši paņemt līdzi savu veco drēbju kolekciju pārstrādei un asas šķēres. Ja nebūsi paņēmis izejmateriālus, nekas, mēs Tev piešķirsim!
Nodarbība notiks laikā no 12:00 – 14:00, dalības maksa 2.00 Ls
Lūdzu rezervē sev vietu nodarbībā laikus, rakstot e-pastu uz elpa@otraelpa.lv, zvanot pa tālr. 67287172 vai arī veikalā uz vietas.

Beidzot pieteicos un būšu Otrajā elpā!!! !  Ļoti ceru, ka neaizsalšu un varēšu tikt. Es tikšu. Irēnīt, lasīju, ka tu arī tur būsi un apmācīsi zeķu zvēru smalkumos. Forši! Tad jau tiksimies... 

4 komentāri:

Aija Elliņa teica...

Es ar', es ar' ļoti ceru, ka būšu! :) Gribu samācīties šito lietu :)

Sandra Spu teica...

MAn jau arī ļoti, ļoyi gribas samācīties, bet tas aukstums...

Anonīms teica...

skumji ka senas interneta idejas uzdod par savām... šādi paklāji blogos jau bij pirms 2 gadiem...

Sandra Spu teica...

Redzi, ja tu būtu atnākusi uz šo jauko pasākumu, tad uzzinātu, ka neviens jau neko nepiesavinās kā savu vienreizējo ideju, bet gan vienkārši un jauki pavada sestdienu un iemāca citiem darināt skaistus paklājus!