Par mani

Mans fotoattēls
Ozolnieki, Latvia
Mīlu sauli, un man nekad nav garlaicīgi...

svētdiena, 2012. gada 19. februāris

Koptamborēšana

 GETRAS


Cieši biju nolēmusi piedalīties koptamborēšanā, bet dienu pirms referenduma manai sunenītei Mangai atskrēja bērniņi. Pirmā nakts negulēta,  bija jāpalīdz gan mammai naktī pagrozīties, gan kucēniem neraudāt. No rīta ( tā ap pusdienas laiku), nogurušu un sāpošu galvu nodomāju, ka tamborēšanas pasākums jāatliek, tomēr - es nemēdzu kaut ko dzīvē atlikt. Biju jau noskatījusi rakstu savā senajā grāmatā " Tamborējumi 380 tamborējuma rakstu" un uz 2. martu man vajag getras, kuras vilkt virs zābakiem, tāpēc - ķēros pie darba. Re, kas man sanāca! Tik tālu nu tiku. Raksta shēmu pamēģināšu ielikt blogā mazliet vēlāk, jo tagad iešu pie Mangas un kucēniem. Ceru drīzumā apskatīt arī pārejo tamborētāju darbus Lindas blogā


3 komentāri:

Inese teica...

smuks rakstiņš :)

Sandra Spu teica...

Paldies, Inese. Man ar iepatikās ļoti.

Linda teica...

Skaisti! :) Arī es šo rakstu esmu mēģinājusi - un no tās pašas grāmatas! ļoti laba grāmata!